Atllanka

8.5.2008: Klikněte vlevo na Vyhledávání a zadejte co hledáte, např.: Mašínové, islám, socani, atd. Nížeji se Vám zobrazí texty slovo obsahující. Rozklikněte a vyberte si článek. Hezký den, přeje Atllanka… :) … Starší aktuality

Krvavá lázeň v Berlíně

Vražda ze cti? – Vítej isláme!

 

Motto: Víra, která není ničím víc než dětskou pověrou, která nikdy nepoznala pochybnosti, která neuznává vědu, která nectí, nechápe a nestrpí odchylné přesvědčení, to je víra hlouposti a nenávisti, matka všech fanatismů… Henri Fréderic Amiel

 

Zhrzený milenec zabil matku a sestru ex-manželky

Scény jako z hororu byly k vidění včera ráno v Berlíně za bílého dne, když střelec vystřelil salvu kulek do auta, dvě ženy zabil na místě a řidiče vážně zranil. Masakr ve stylu popravy se uskutečnil v rušné části města, Wedding a přítomní zákazníci a kolemjdoucí byli v šoku.

Dle mediální zprávy se zřejmě jedná o tzv. „vraždu ze cti“, neboť v autě seděla vrahova 24-letá ex-manželka, která událost přežila.

Řidič, přesto, že je střelen do hlavy a ramen je mimo ohrožení života, ale 45 letá matka a mladší sestra exmanželky (22), které seděly na zadním sedadle zemřely.

 

 

Policie označila za střelce 26-letého Turka Mehmeta, který z místa činu uprchl. S 24-letou ženou byl ženatý pouhé čtyři měsíce.

Policejní mluvčí pro německé noviny Bild řekl:

Wedding kde došlo k vraždám je Berlínská čtvrť s početnou tureckou komunitou, kterou místní popisují jako „sociálně obtížné“ místo.

Muž vystřelil nejméně sedm, možná více nábojů. Sedadlo předního spolujezdce bylo obsazené člověkem, který nebyl při útoku zraněný, ale vedle sedící 24-letá exmanželka je hospitalizována pro težký šok.

Policie pátrá po dvojnásobném vrahovi, který z místa činu utekl, může být stále ozbrojen, a který s největší pravděpodobností opravdu vykonal tzv. muslimskou vraždu ze cti.

Vraždy ze cti

V Berlíně bylo již spácháno mnoho vražd ze cti, v roce 2005 bylo dokonce šest muslimských žen zabito v průběhu čtyř měsíců. Ženy a dívky jsou zabíjeny někým z rodiny, většinou pro to, že chtějí žít západním životním stylem.

Další, 23-letá Hatín Surucu, byla zastřelen svým vlastním mladším bratrem Ayhanem, zatímco její pětiletý chlapec spal u ní v posteli. Důvodem byl rozvod se svým bratrancem, za kterého byla nuceně provdána v 16-ti letech, nenošení šátku, a zapsání se na technickou vysokou školu obor elektotechnika.

Dostávala dopisy výhrožující jí smrtí, které hlásila na policii, ale ta nebyla schopna zabránit chladnokrevné vraždě. 7. únor, den ve kterém zemřela, je vpomínkovým dnem berlínských žen, které chodí uctít její památku květinami.

Překlad M.K. zdroj 

Související texty:

Upozornění redakce:

  • Podtrhaná slova v textu jsou odkazy, které jsou důležité, čtěte tedy prosím i je. Pod celým textem pak jsou odkazy vedoucí na články související s tématem, text doplňují, nebo jsou jeho pokračováním. Nemáte-li čas číst texty na našem webu pořádně, nečtěte nás raději vůbec! Děkujeme.

Čtěte také:

 

Navštivte archiv textů     Vstup do diskuze zde 

 

Stáhněte si naše Prezentace       Atllanka Vás vítá – Welcome

 

Komentáře na našem webu se zobrazují s určitým zpožděním, omlouváme se Vám, ale je to nezbytná ochrana před hulváty a hlavně před reklamním spamem…

 



pošli na vybrali.sme.sk jaggni to! Linkuj.cz pridej.cz

««« Předchozí text: Odvrácená tvář křesťanství Následující text: Lex Schwarzenberg - Vyvlastnění bez náhrady »»»

Atllanka | Pátek 5. 08. 2011, 20.52 | Islám, Zločiny, Zvůle | trvalý odkaz | vytisknout | 1966x

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář
[1] Hahaha
fergusson Úterý 24. 08. 2010, 23.21

praktikují na vás hromadný útok ze svých multinicků…to se povedlo. To spíš atllanka provozuje hromadný spamový útok na linkuj.cz a na celý český internet.:D

[2] Pěkný článeček
HX Úterý 24. 08. 2010, 23.48

A jak tam jsou ty hovádka zahnědlý pěkně seřazený v lajně, jen je vyzobat 8-O

[3] Ty se mi zdáš asi
Jan Krasl Středa 25. 08. 2010, 08.50

[1] fergusson:Reklamy na viagry a porna ti evidentně nevadí, a tady se prsíš? Na holky co se snaží něco smysluplného dělat? Stránky jako je tato jsou to jediné nekomerční zboží v tomto blbystánu, tak zapni mozek nebo to co tam máš a místo hloupé závisti je propaguj… Hrdino! :-x

[4]
Železná Noc mejl web Středa 25. 08. 2010, 09.51

fergusson napsal/a: praktikují na vás hromadný útok ze svých multinicků…

Možná by ses divil, ale ano. To ti pak na kanál píše samý nácek za druhým…

[5]
Sharrinka Středa 25. 08. 2010, 12.17

Paradni, zlaticko! Jenze tohle je jen zacatek, dalsi na rade budu ja, ktera si vyridi ucty s temi zrudami!! :))

[6] krátce a obrazem
achab mejl Čtvrtek 26. 08. 2010, 10.07
[7] Nazdar,
grungescene Čtvrtek 26. 08. 2010, 18.31

co je novýho? Vidím nic, od začátku do konce lež, ble. Tobě se zdá nenormální, že se člověk dokáže i přes své pracovní povinnosti připojit denně na net? Ono by spíš bylo divné, kdyby tomu tak nebylo, né? hmm? :)

[8]
Mirelay Čtvrtek 26. 08. 2010, 21.36

Je to ubohá skupina magorů, kteří někdy čuchli k internetu a teď si myslí, za jaký krále jsou! Evidentně králi všech hlupáků, tak ať si to užijí ve světě lidí s normálním rozumem nemají místo, ani náhodou!

[9] Připojení na net v pracovní době je normoš
Jan Krasl Pátek 27. 08. 2010, 09.05

ale jak tak jukam, ty máš hochu asi divokou robotu, když stačíš psát tolik komentů 8-)

Železná Noc mejl web Pátek 27. 08. 2010, 11.26

[9] Jan Krasl: http://megalornis.miniodkaz.cz , a ty se ještě divíš, proč má tolik času? :-D ;-)

Železná Noc mejl web Pátek 27. 08. 2010, 16.33

Mistře, skvělé, moc se ti to povedlo :-)

[12] Hele ty co šiješ ty čápi
Očadlík mejl Neděle 29. 08. 2010, 00.55

Měl bych zájem, napiš mi na email, ju? detox21a@seznam.cz

Železná Noc mejl web Neděle 29. 08. 2010, 12.53

Očadlíku jeho účet je na youtube „megalornis“.

[14] Pěkně
vitak69 mejl Neděle 29. 08. 2010, 15.53

napsaný článek, jsou to opravdu hnědá paka. Ano, youtube je plné těchto hnědých a rudých nadlidí! Bohužel. Těch rudých se mi zdá, že je ještě víc. jedni s láskou vzpomínají na Stalina, ti druzí zase na Hitlera. Oba to byli paranoici, co vyvraždili spoustu nevinných lidí. Jeden válku rozpoutal, druhý, se ji teprve chystal rozpoutat a jen jeho včasná smrt zabránila daleko většímu konfliktu a už za použití jaderných zbraní. Čěskoslovenská lidová arnáda měla v tomto plánu výsostné postavení, že měla bojovat v prvním sledu. No, možná by už dnes žádný svět nebyl, kdyby nezasáhla ruka prozřetelnosti a Stalina neposlala včas do říše mrtvých. :)))

[15] Ještě
vitak69 mejl Neděle 29. 08. 2010, 16.08

jedna věc, Slováci prostě nikdy historii neměli, je v nich obrovský mindrák, že nikdy neměli samostatný stát. Buď byli součástí Uher, jako Horní Uhry nebo součástí Československa. V r. 1918 neměli jedinou vysokou školu, Češi je učili číst a psát. Ta zakoplexovanost je v nich silně zakořeněná. Proto tak rádi vzpomínají na pár loet tzv. Šlovenského štátu, kdy bojovali po boku Hitlera proti Polákům a pak na východní frontě. Rozpad federace mě zpočátku mrzel, ale dnes jsem rád, že jsou Slováci pryč. Beztak nám vrazili už 3× nůž do zad.

[16] Neonky
Noc Železná Neděle 29. 08. 2010, 21.02

[15] vitak69:né slováci, jako jejich společenský vyvrhel-neonky. Ale jinak máš vlastně pravdu, chudáci neměli moc příjemnou historii. Ale co! My jsme také byli součástí Vězení národů, a byli jsme otroky! Za první republiky znovu ožili, jako my. Čemu se divit, pohádkami nakrmené neonky dokáži v záchvatu své vypatlanosti udělat téměř vše.

[17] No,
vitak69 mejl Pondělí 30. 08. 2010, 17.46

(16) nemyslím si, že Rakousko-Uhersko bylo vězením národů. Díky rozpadu této federace, nebo vlastně monarchie, se střední a jižní Evropa rozdrobila na spoustu malých států, které se pak staly snadnou kořistí pro Hitlera. Nehledě na to, že se při vzniku Československa nezeptal nikdo Němců, jestli s tím souhlasí. Nezapomínejme, že v pohraničí bylo až 70% obyvatel něměcké národnosti, kteří tam vlastnili 90% továren a zemědělské půdy. Rozpad monarchie zapříčinil vznik hnědého moru a poté i rudého moru ve velké části Evropy.

Noc Železná Pondělí 30. 08. 2010, 19.43

[17] vitak69: ale tak to bylo, lidé ho nenávistně přezdívali „Vězení Národů“. Málem se těm Němčourům podařilo nás vyhubit, poněmčit! Neměli jsme téměř žádná práva, nebyli jsme uznávání, byli jsme pošpiňováni. To je sice možné, že jsme pro něj byli snadným cílem, ale kdybychom nebyli volní, už bychom mu všichni patřili. Byli jsme jim pouhým chlupem v zadku, a teď na nás ty svině rakušácké vrhají nenávistné pohledy? Uvědomuješ si, co říkáš?

vitak69 mejl Úterý 31. 08. 2010, 06.35

(18) Sám Palacký odmítal samostatné Československo. Nikdo žádné poněmčení nedělal, v Čechách se normálně mluvilo česky. Pokud nás Němci a Rakušáci neponěmčili od bitvy na Bílé Hoře, už by to nikdo nikdy neudělal. Češi měli rádi svého Císaře a jediné co po něm chtěli, aby se nechal korunovat českým králem a došlo k Rakousko-Českému vyrovnání, tak jako došlo k Rakousko-Uherskému vyrovnání po korunovaci císaře uherským králem. Uvědomuji si moc dobře co říkám i píšu, rozhodně se tímto nemínim zastávat sudetských němců a ostatních. Jen říkám, že historie není jen černá a bílá. Když se v 17.st. rozdělovala půda v pozdějších sudetech, tak tam Češi vůbec nechtěli jít, protože prý v horách nejde nic pěstovat, jediný národ který neremcal a šel tam makat byl národ německý. To jsou ty fakta. Jinak rakušáky taky nemusím, osobně je považuji za druhořadé Němce. :-P

vitak69 mejl Úterý 31. 08. 2010, 16.48

Uvědomuji si moc dobře co říkám. Rakousko-Uhersko nebylo pro většinu národů žádné vězení. Češi až zase tolik netrpěli, Jirásek si trošku vymýšlel. Češi měli svého císaře rádi, jediné co od něho očekávali, byla korunovace českým králem, tak jako se nechal korunovat uherským králem a došlo tak Rakousko-Uherskému vyrovnání. Říkám jen to co se stalo a jaká byla historie. K osídlení Českého pohraničí především Němci došlo v 17. st., kdy Rakouský císař rozdával půdu, aby právě pohraničí osídlil. Bohužel Čechům se moc do hor nechtělo, tak to dostali prostě Němci, kteří dokázali kamenitou půdu obdělat. Nikdo Čechům nezakazoval studovat, nebyla žádná rasová diskriminace, na úřadech a na školách se už dávno mluvilo Česky. Spousta Čechů odešla do Vídně, kde se usídlila. Asi by tam nešli, kdyby v monarchii byla k Čechům taková nenávist. Mám za to, že pokuď by nedošlo k rozpadu monarchie, tak A. Hitler by zůstal nevýznamným malířem pohledů, které by od něho kupovali pouze Židé a na budování komunismu bychom znali pouze ze zpráv z Ruska či Číny. :-P

Noc Železná Úterý 31. 08. 2010, 18.18

[20] vitak69:vážně? Když toho tolik víš, co třeba Mariánský sloup v Praze? Co naši lidé dělali proto, abychom bylo volní, a co po tom, když se to stalo? Jiráska neurážej, ten aspoň žil v téhle době, narozdíl od tebe. A Hitler? Ano, život by byl o mnohé snažší, kdyby byl jen malířem pohledů. Ale pokud si dobře vzpomínám, byli jsme volní až po první světové, v té druhé, kdyby nebyla ta první, bychom bojovali najeho straně, v jeho jménu, a byli bylo by totálně po nás. Rakousko a Německo byly vždy tvrdými spojence, je tak? Říkej si co chceš, ale nevymluvíš mi, že tohle zvěřstvo dějin nebylo diktaturou. A to už má s tím, co tu bylo potom za 40 let, hodně společný.

Noc Železná Úterý 31. 08. 2010, 18.23

Oprava: „…v jeho jménu, a bylo by už totálně po nás.“ Trošku jsem předělala původní koemntář, tak mi tohle uniklo.

[23] Cože?
vitak69 mejl Úterý 31. 08. 2010, 21.09

Rakousko-Uhersko a diktatura? To mělo hodně málo společného s diktaturou? Kolik vlastenců bylo popraveno? Borovský byl v luxusním exilu, který mu platila monarchie. Diktatura byla hnědá a pak rudá. Ne všechno, bylo v pořádku, ale Češi skutečně císaře měli rádi. Jiráska neurážím, jen prostě vím, že si historii tak trochu překroutil. Proto se o něm tak vehementně učilo za minulého režimu, protože komunisti mají také bohaté skušenosti s překrucováním dějin. Samozřejmě, že vím, co byl Mariánský sloup. Stavěl se vždy jako díkuvzdání k ukončení moru a jako poděkování Panně Marii. Dodnes stojí mariánský sloup v Olomouci, v Kutné Hoře a podobně. Je ostuda, že rozvášněný dav v Praze tento Mariánský sloup strhl 3. listopadu 1918. Pyšný ani hrdý na toto rozhodně nejsem. :-?

[24] Prosím?
Noc Železná Úterý 31. 08. 2010, 23.19

[23] vitak69: proč to ti lidé dělali, když měli císaře pána tak rádi? Kolik že bylo popraveno? Něco kolem 30ti! A to jsem neluvila, jak ten „rozvášněný“ dav ničil a přepisoval německé značky a nápisy na ulicích!!

Noc Železná Úterý 31. 08. 2010, 23.20

[23] vitak69:ty jsi to také docela překrucuješ, a měníš k sobě bližšímu!

[26] To
vitak69 mejl Čtvrtek 2. 09. 2010, 04.45

že nějaký rozvášněný dav zbořil Mariánský sloup, který byl postaven na počest bránění Prahy před Švédy nevypovídá vůbec o ničem. Nepřekrucuju si vůbec nic, to jsou prostě dějiny, které jsme se ve škole neučily o kterých se začalo mluvit až po roce 89. Bylo popraveno 27 českých pánů. O čem to vypovídá? Byla to tečka za bitvou na Bílé Hoře. Je ale zřejmé, že na Bílé Hoře se až tak moc nebojovalo, Moraváci se opili a nerbyli schopni ani stát, tak to prostě vzdali a odjeli domů. Za vlády RudolfaII dosáhli Čechy největšího rozkvětu, daleko většího než za tolik uctívaného Karla Iv. Rudolf II byl velkým znalcem umění a vzdělaný muž. Češi mají většinou zkreslené informace, které čerpají z komunistického dějepisu či filmů natočených za bolševika. To že pár lidí strhá pár německých nápisů, či poboří 300 let starý sloup, nelze považovat za názor všech Čechů a za nějakou revoluci. Ostatně vznik republiky 28. 10. 1918 nedoprovázela žádná revoluce, kromě zvýše zmiňovaných událostí. Převrat proběhl tak, že státním úředníkům, kteří včera pracovali pro monarchii, dnes začali pracovat pro Československo. Obyčejní lidé si prakticky ničeho nevšimli, kdyby se o tom nenapsalo v novinách. Rozhodně nechci tímto snižovat to, že Češi měli později svůj stát rádi, ale jen popisuji důsledky rozpadu monarchie. Díky tomu jsme se stali snadnou kořistí pro Hitlera a poté i pro Stalina. :-x

Noc Železná Čtvrtek 2. 09. 2010, 12.46

[26] vitak69:ten mariánský sloup, pokud si dobře pamatuji, byl postaven jako výstraha, po popravení těch 27 šlechticů. A proč jsme dosáhli rozkvětu? Protože jsme byli potlačováni, a chtěli jsme se znovu zviditelnit uprostřed toho všeho. Jak ti mám sakra dlouho říkat, že bychom byli v Hitlerových drápech rovnou, kdybychom byli ještě v tom žaláři? Možná, že kdyby byla monarchie, Hiler by ještě vyhrál. Zvaž už svá slova!

[28] Kdyby
vitak69 mejl Čtvrtek 2. 09. 2010, 19.38

Byla monarchie, žádný Hitler by nebyl, nebyla by tím pádem ani II.svět. válka. Sudečtí Němci by tím pádem neměli záminku k nějakám nepokojům a pocitu křivdy. Pražský mariánský sloup byl postaven na Staroměstském náměstí krátce po Třicetileté válce jako díkuvzdání Panně Marii Neposkvrněné za pomoc v boji se Švédy. V poledne jeho stín ukazoval tzv. Pražský poledník, který sloužil k určení přesného slunečního času. Později si jeho stavbu mnoho Čechů spojilo s habsburskou nadvládou v zemi a po vyhlášení samostatnosti Československa v roce 1918 ho revolučně naladěný dav strhl a zničil. Máš špatné informace o sloupu i logicky by byl nesmysl, bořit něco, co bylo postaveno na památku českých vlastenců (podle tebe). Svoje slova zvažuji dobře a pečlivě. Nemusíš se bát. Je to jen můj názor a rozhodně nemám v úmyslu ti ho vnucovat, jen musíš v demokracii naslouchat i jiným názorům, než je ten tvůj. Jak pravil T.G. Masaryk – nesouhlasím s Vámi, ale udělám vše proto, aby jste svůj názor mohl svobodně vykřičet do světa . . . :-P

vitak69 mejl Čtvrtek 2. 09. 2010, 19.41

Atllanko, nevím proč mi tam píše, že jsem podvodník? Nejde mi označit, že nejsem robot. Díky


Atllanka reaguje:

Jdi do emailu, nebo do schránky na Tube máš tam od nás povídání… :)

Noc Železná Čtvrtek 2. 09. 2010, 20.11

Viťaku, nevím, jestli umíš číst to, co píši, ale zřejmě ne. Říkala jsem, že byl postaven jako výhružka ze strany Habsburků, aby se něco podobného neopakovalo. To už docela logické je, ne? Proč by jinak bořili památku na počest padlých? Na to jsi zapomněl, že jsme jim nemalou dobu otročili? A jak to můžeš vědět, že by se Hitler neprojevil? Takový narušený člověk si vždy dokáže najít způsob, jak vyvovlat konflikt.

[31] Ale
vitak69 mejl Pátek 3. 09. 2010, 20.01

ten sloup nebyl postaven kvůli popraveným českým pánům, ať už z jakéhokoliv důvodu, byl postavený jako poděkování Panně Marii Neposkvrněné za pomoc v boji proti Švédům za Třicetileté války. Můžeš mi říct jak Čěši otročili pro Němce za trvání monarchie? Takový nesmysl jsem neslyšel ani na hodínách dějepisu za bolševika. Proč jsou na všech fotkách, kde projíždí císař davy mávajících lidí? A rozhodně to není jen šlechta nebo pár německých továrníků. A pochybuji, že je tam nahnali povinně, jako nás, mávat Kim Ir-Senovi, když přijel na státní návštěvu v r. 1985? Jsem o tom naprosto přesvědčený, že by se Hitlera určitě nestal něměcký kancléř, sudečtí Němci by něměli důvod k nějaké křivdě. Tím rozhodně netvrdím, že Československá republika se k sudetákům chovala špatně, ale jak je vidět, při prvních problémech se sesypala jak domeček z karet i přestože jsme tehdy patřili mezi 10 nejvyspělejších států na světě. Zase ale díky komu. Díky především sudeťákům, kteří vlastnili prakticky celou průmyslovou výrobu v pohraničí. Svoje slova vážím pečlivě. Neznám žádný stát, který vydělal na rozpadu bývalé federace a podobně.

[32] Pro historiky
Královna Pátek 3. 09. 2010, 21.20

Se tu hádáte a ani nevíte, že 2. září 1347 byl Karel IV. korunován českým králem a Blanka z Valois českou královnou ;)

Noc Železná Pátek 3. 09. 2010, 23.30

pro Vitaka: nepamatuješ si na robotu? Tohle podle tebe není otrokaření? A jak „nevydělal“? Jsme přeci svobodní, a máme svá práva. Ty bys radši chtěl být sluhou nějakých povýšenců? Takhle aspoň na politiky můžem házet jejich špínu zpět, to bychom za tvrdé monarchie ke šlechtě nejspíš dovolit nemohli. Tobě se snad líbí představa „ptáka ve zlaté kleci“? My jsme tvrdý národ, my nepotřebujeme rakušácké dlouhonosy, aby nám řídili život. Uvědom si to, my musíme bojovat, abychom něčeho zase dosáhli. Tím, že bude skupina fanatiků usilovat o nadvládů Rakušáků, kteří námi naprosto pohrdají, se rovná slovanským nacistům!

[34] Na
vitak69 mejl Sobota 4. 09. 2010, 08.58

robotu si pamatuji, ale robotovali nejen Češi, ale všechny národy v tehdejší monarchii. 18. března 1848 bylo poddanství zrušeno v Uhrách, 1. července 1848 byla moravským zemským sněmem zrušena robota a 7. září schválila říšská rada ve Vídni zákon o zrušení veškerého poddanství. Z toho tedy vyplývá, že za rozpadem monarchie nestál boj za zrušení roboty. To si jako skutečně myslíš, že by jsi dnes někde robotovala na poli v okolí Konopiště, kdyby se monarchie nerozpadla? Žádní fanatici neusilují o obnovení monarchie, v dnešní době by to byl naprostý nesmysl. Kromě toho dnes tak trochu s nadsázkou považuji Rakušany za druhořadé Němce. Zapomíná se jen na jednu věc, že politici, kteří zosnovali vznik 1.republiky, měli původně v úmyslu připojit nás k Ruské říši. Už se viděli, jak vítají carské důstojníky v Praze na Hlavním nádraží. Těmto snahám naštěstí zabránila bolševická revoluce v Rusku. Nebýt této události, tak jsme se z průmyslově rozvinuté monarchie ocitli třeba ze dne na den ve feudalistickém carském Rusku jako součást tohoto státu. To bychom si opravdu vážně pomohli. :-P :-P :-D :-D

[35] Takhle vypadala Rakouskouherská říše
Královna web Sobota 4. 09. 2010, 10.15

Myslím, že Vitak má pravdu, když říká, že by Německo nemělo na takové sousto. Rakouskouhersko totiž bylo složeno z mnoha národů a Němci v něm tvořili menšinu.

[36] A ještě se podívejte sem
Královna web Sobota 4. 09. 2010, 10.36
Noc Železná Sobota 4. 09. 2010, 11.27

Vitaku, my nepotřebujeme rakušáky ani rusáky! Vím, že byla robota zrušena, ale jen díky Marii Terezii a pak jejím potomkům. Neměli bychom se líp. ba naopak. Proč jsme tak prosperovali? Protože jsme upadali, a pak zase ožili, díky doslova světcům, kteří nás znovu počeštili. Takhle bys sis to přál? Královno, možná pravdu má, ale je to šílenství o to usilovat! Chápete mě vůbec? Když budeme jen bezmocně přihlížet, jak díky Německu naše kultura upadá, nic se nestane. A myslíš, že by to v dnešní době za Vězní Národů bylo i jinak? My se o sebe musíme postarat sami, kam se poděl náš silný národ, že už lidé jako ty potřebují rakušákům líbat nohy?

[38] Nikdo
vitak69 mejl Sobota 4. 09. 2010, 11.51

přece neusiluje o obnovení monarchie, v současné době by to byl nesmysl. S Němci žijeme společně od dob osídlení Evropy, proto mají na nás tak velký vliv. Ostatně, Češi v sobě už mají pramaálo slovanské krve, z velké části mají v sobě i krev germánskou, ať se nám to líbí nebo ne. Samozřejmě, že by se monarchie, pokud by přežila do dnešní doby, musela by se ještě více demokratizovat. Češi nemají prakticky nic vlastního, dokonce i jídlo máme převzaté od Němců či Rakušanů, ať se nám to líbí nebo ne, tak to prostě je. Je zcela jedno, kdo zrušil robotu, tak jako tak to byl potomek z rodu Habsburků. Ještě mi vysvětli jedno-jak díky Německu naše kultura upadá? Co je to za nesmysl? To se u nás hrají v divadlech jen hry od německých autorů? Nebo v kinech promítají jen německé filmy? Nechápu a nerozumím tomu co tím myslíš. :-(

[39] Atllanko,
vitak69 mejl Sobota 4. 09. 2010, 11.58

Pro 36: Moc pěkný článek a rozhovor. Vůbec jsem netušil, že naši politici slibovali spojencům samostatný stát po vzoru Švýcarska. Člověk se ale učí celý život. Při pohledu na mapu monarchie se nikdo nemůže divit především Maďarsku, které přišlo po rozpadu monarchie o nějakých 60% svého území, tím pádem o důležité nerostné zdroje. Spousta maďarů se přes noc ocotla na území cozího státu, tak jako Němci u nás. A tím bylo už v té době zaděláno na problémy o nějakých 20 let později. :-|

[40] Přesně!
Královna Sobota 4. 09. 2010, 12.14

A proto to také tak s námi dopadlo, že jsme nedodrželi to, co jsme slíbili a založili defakto miniaturní Rakouskouherskou říši, zvanou Československo. 8-O

Noc Železná Sobota 4. 09. 2010, 14.37

Vitaku, mluvím o lidech pokračujících v práci Hitlera, né-li možných potomků. To oni mají prsty v tom všem, co způsobuje tak nemilý úpad naší země. Třeba celosvětová krize, cena ropy, náš senát. Národ není o krvi, ale o tom, že jedna skupina lidí drží při sobě, a nepotřebují k tomu nějaké povýšené vladeře pohrdajícími jimi samotnými. Královno, tak už to bývá, kže když se rozpadne stát, u odtržených zůstanou téměř všechny věci jako dříve. Prosperovali jsme, protože jsme jim chtěli něco ukázat. Teď už to opadlo, a všichni se diví, kam naše sláva zmizela.

Noc Železná Sobota 4. 09. 2010, 14.38

Ještě pro Vitaka: oni neměli, ani tam, co dělat. Přištvávali se jako klíšťata, a když už tu byli tak se jim nechtělo pryč! A pak, kdo má být ukřivděný!

Noc Železná Sobota 4. 09. 2010, 14.39

No, mluvila jsem i o maďarech, ale především o Němcích.

[44] Jako
vitak69 mejl Sobota 4. 09. 2010, 19.11

Pro 42: národ jsme nikdy při sobě nedrželi. To drželi při sobě Poláci, Maďaři, Němci. Češi prakticky nikdy. Jsme malý národ a pořád si myslíme, že se svět bude točit okolo nás.

Už naši tzv. „Národní Buditelé“ se museli uchýlit k podvodu s tzv. Rukopisem královédvorským (RK), který je literární padělek. Měl být údajně objeven 16. září 1817 Václavem Hankou ve věžní kobce děkanského kostela sv. Jana Křtitele ve Dvoře Králové. V době národního obrození se RK společně s Rukopisem zelenohorským stal pro některé významnou vzpruhou, pro jiné nacionalistickým symbolem. Obojí není nic jiného než padělek, který měl posloužit, jako důkaz o naší vzdělanosti.

Kolik českých podnikatelů v Evropě nebo dokonce ve světě znamenalo? Mě se vybavuje akorát Tomáš Baťa, Kolben a Daněk a Emil Škoda. Nikdo jiný nepřesáhl věhlas našich hranic. Kdyby jsme jako národ stáli při sobě, nikdy by tady za okupace Němci nedokázali popravit tolik lidí, bez pomoci udavačů, nikdy by nedošlo zřejmě k bolševickému puči v únoru 48, nikdy by bolševik u nás nedokázal popravit tolik lidí a na konec by sem nevtrhl Varšavský pakt s tanky.

Už Masaryk říkal – nebát se a nekrást? Proč asi? Protože už za monarchie jsme jen švejkovali a kradli. Což nám úspěšně vydrželo do současnosti. Pak se hrozně divíme, že nás německá policie šikanuje.

Když jsem poprvé v roce 1982 vyjel s tátou do Rakouska, tak jsem nechápal, jak je možné, že mají zboží vystavené před obchodem a nikdo ho nehlídá. Divíme se, že kradou naši politici, že se nechovají správně. Proč by měli? Jsou jen vzorkem nás všech. Co se nám vlastně stalo za války? Skoro nic. Pár bomb spadlo na Plzeň a pár bomb na Prahu, jinak Češi úspěšně pracovali pro blaho říše a zdárně pomáhali oddalovat konec války. Ještě 1.5.1945 byl veškerý český tisk v černém rámečku a s fotkou vůdce, který padl v boji při obraně Berlína.

Tímto rozhodně nemám v úmyslu šlapat po vojácích a letcích, kteří bojovali za vlast v cizině nebo jakkoliv pošpinit Lidice či Ležáky. Můj velký obdiv patří parašutistům, kteří provedli atentát na zastupujícího říšského protektora R. Heydricha. Jsme jediný bolševický stát (vyjma Ruska), který dokázal popravit ženu a to včetně Balkánských států!

Nikde nedotáhli socializaci tak jako u nás, kde bylo jakékoliv soukromé podnikání zapovězeno.

Mám být hrdý na to, že jsme začali bojovat až po válce a stříleli ženy a děti? Za živa je přejížděli nákladním autem? Mám být hrdý na to, že kdejaký opilec, který se klepal za války ve sklepě, udával sousedy, že mají tajně prase na zabíjačku a po válce si natáhl pásku Rudých Gard a šel rozkopávat dveře 5ti člené rodině, která bydlela v 1+1? (to je zkušenost mojí mamky).

Mám být hrdý na to, že nás soused udal za to, že posloucháme Hlas Ameriky? Do dnes si na to pamatuji i na tu znělku, kterou mám pořád v hlavě. Jsem hrdý na rodiče, že nikdy nebyli u bolševiků a nikdy mě nenutili do pionýra či SSM.

Mám být hrdý na to, že jsme jako národ nenáviděli židy, tak jako Němci? Viz. případ Leopold Hilsner, kdy lidé uvěřili, že krev „křesťanské panny“ použil Žid na zadělání nekvašeno chleba – macesu. Pouze pár humanistů v čele T.G.Masarykem vystoupilo na jeho obranu. Spory pokračovaly i poté, kdy Hilsner byl v září 1899 v Kutné Hoře odsouzen k trestu smrti. TGM usiloval o revizi rozsudku, který byl v dubnu 1890 zrušen, avšak v novém procesu u soudu v Písku v listopadu 1900 byl Hilsner znovu odsouzen – opět na základě nepřímých důkazů. Trest smrti mu v červnu 1901 císař František Josef I. svou milostí zmírnil na doživotní vězení. Všechny žádosti o revizi procesu, kterou nadále TGM požadoval spolu s dalšími vědci a humanisty, byly zamítány. Teprve v březnu 1918 císař Karel I. udělil novou milost vězněnému Hilsnerovi, který zbytek života strávil pod cizím jménem ve Vídni. Z pokynu TGM mu byla údajně vyplácena finanční podpora až do roku 1928, kdy Hilsner zemřel.

Tak na co mám být hrdý jako Čech?

[45] Tak
vitak69 mejl Sobota 4. 09. 2010, 19.18

nevím, kam se vše ztratilo, psal jsem dlouhou odpovědˇ a někam to zmizelo. :-?


Atllanka reaguje:

Omlouvám se. Chyba redakčního systému, která se někdy projeví, když se klikne na Reagovat. Zkus se tomu vyhnout a obejít to jak jsem to upravila ;)

[46] Pro vitak69
Královna web Sobota 4. 09. 2010, 19.33

Pěkný, podepisuju a tohle znáš? Odkaz jsem dala do web, tady to odkazy nebere. Má to dva díly, a je to opravdu sebereflexe jak sviňa. 8-O

[47] Atllanko,
vitak69 mejl Sobota 4. 09. 2010, 21.05

Ano, tento článek znám velmi dobře a mluví mi z duše. Naprostý souhlas. Jako národ jsme hrdí na jednoho z největších lapků v Evropě, Jana Žižku, dokonce tak moc, že jsme mu postavili největší jezdeckou sochu v Evropě a vypadá to, že dost možná brzy postavíme sochu i nejznámějšímu vrahovi současnosti – Kájínkovi. Poslední dobou je Kájínka nějak moc. :-x

Noc Železná Sobota 4. 09. 2010, 21.33

Vitaku, náš národ držel při sobě dřív. Po té, co tu začala vládnout církev, se vše změnilo. A tak to je dodnes. Za Lišky zrzavý se vše akorát vyhrotilo, a zanechalo to jizvu dodnes. Češi byli ti, kteří proti církvi bojovali, keří bojovali proti monarchii a nacistům, proti rudým, kteří nám přišli vládnout. Tohle byli češi, ostatní byli a jsou kdo ví co zač!

[49] Češi
vitak69 mejl Sobota 4. 09. 2010, 21.59

proti církvi nebojovali, byla to normální občanská válka a boj o moc. Češi nikdy moc nebojovali, ani na Bílé Hoře, ani proti náckům, ani proti rudým. Těch pár vyjímek které jsem citoval o něco výš má můj hluboký obdiv. Za hustských válek stáli Češi proti sobě. Zikmundu Lucemburskému se skutečně od mládí přezdívalo Liška ryšavá, ale ne kvůli své prohnanosti, ale kvůli jeho zrzavým vlasům. Mluví se o něm jako o „posledním císaři středověku“ (Drška 1996). Jeho hlavním zájmem byla reforma církve (koncily v Kostnici a v Basileji) a reforma Říše, ale zasahoval i do sporů mezi Anglií a Francií (Zikmund byl první císař Svaté říše římské, který stanul na půdě Anglie), do sporů mezi Polským královstvím a Řádem německých rytířů a v neposlední řadě se snažil zorganizovat křížovou výpravu, která by pomohla Byzantské říši proti Turkům. V těchto snahách často býval osamocen. Zastával podřízenost církve světské moci, v letech 1403–1404 zakázal odvádět peněžní dávky papežské kurii a sám se rozhodne obsazovat některé církevní úřady, včetně biskupských.

Jako první vytvořil podunajské soustátí, které sestávalo z uherského a českého království a říše a zřejmě mělo být hrází proti dravé osmanské expanzi. K jeho dalšímu rozšíření směřoval také sňatek Zikmundovy dcery Alžběty s rakouským arcivévodou Albrechtem V. Není tak známo, že zatímco Karel IV. byl ještě svou politikou pevně zakotven v gotice, jeho syn už byl renesančním panovníkem. Kdyby mu v tom nezabránila husitská revoluce, také českým zemím mohl přinést mnoho dobrého. Tolik na obranu Zikmunda Lucemburského. :-D

[50] anti atllanka fan
grungescene Sobota 4. 09. 2010, 22.04

nemyslím si, že by vaše názory někoho zajímaly, ale je to milé…, věru, atllanko, tobě se za tu péči budu věnovat později

Noc Železná Sobota 4. 09. 2010, 22.23

Prosperita, prosperita… takže ty bys kvůli pár šlupům nechal stav a chování tehdejší církve? Ty jsi mi ale skutečně vypečený člověk, opravdu… A pak mi tu vyprávíš o českém národě, když sám jsi jeden z těch politickejch hnidopichů! :-x

[52] Ježíšmarjá!
Noc Železná Sobota 4. 09. 2010, 22.25

Grungescene, jsem hodně proti tvému názoru i myšlení zároveň, ale podle toho, co tu někteří lidé podporují, no nevím, nevím…!

[53] Cože?
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 08.18

Jen protože mám jiný názor, jsem hnidopich? Jak jsi na to přišla? Tvoje názory jsem zcela vyvrátil a je nepochybné, že jsi evidentně ovlivněna bolševickou propagandou a filmy typu Jan Hus, Jan Žižka a Jan Roháč z Dubé. Nácky považuji za stejné zlo jako bolševiky a pokuď někomu dojdopu argumenty, tak by se nikdy neměl snižovat k osobním urážkám. Prosperita tady byla, ale jen díky čeko-něměckému soužití po celá staletí. Byli to Němci a Italové, kdo nás naučil vyrábět sklo a porcelán, byli to především Němci, kdo stavěl továrny na látky u nás, byli to především Italové, kdo nás učil stavět kostely a chrámy. Reforma církve? Jak můžeš vědět, že to Hus myslel opravdu upřímně? Nešlo jen o boj mezi církvemi? Jediné co z toho vyplynulo, byla opět válka, tentokrát občanská, při které umírali opět nevinní lidé. Kdo tady mluví o penězích? :-P

[54] Historie bez znalosti historie
JanKal web Neděle 5. 09. 2010, 09.02

Lidé si často za hrdiny a mučedníky minulosti projektují vlastnosti, které jim imponují. Roztomilé je, když pak člověk narazí na představu takového „vysněného Husa“ nebo národa od současníka, který nemá ani páru o středověku a o křesťanství, které k minulosti v našem prostoru patří. A mluvit o Husovi bez znalosti křesťanství je prostě nemožné, stejně jako je nevidět svou vlastní národní minulost. Karel IV. založil 1.českou univerzitu, to ví každý. Jen se málo ví, že se na ní učilo německy. Málo se ví i to, že celé Sudety zalidnili na výzvu téhož, Němci, protože Čechové se tam nehrnuli. Němci postavili celé Karlovy Vary, rozvinuli v pohraničí hornictví – Horní Slavkov, Jáchymov, sklářství – Nový Bor a výrobu porcelánu, Horní Slavkov, Loket, Stará Role. Také tkalcovství – Liberecko, Jihlavsko atd… atd… Opravdu nemáme moc co být na co hrdí, proto jsme umučili, uštvali či vyštvali i těch pár hrdinů, co jsme kdy měli ( Píka, Černý, Bryks…) a dodnes je štveme – viz Mašíni. Přece nebude nikdo nastavovat zrcadlo naší úžasné holubiččí povaze, že? Doporučuji k četbě

[55] JanKal
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 10.05

Ano, naprostý souhlas!!!! :-D

[56] Ale no tak...
JanKal Neděle 5. 09. 2010, 10.23

Pro 48: Náš národ při sobě nikdy nedržel, kdyby držel, nikdy se nemohla uskutečnit například taková normalizace v roce 1969. Jsem národ podvraťáků, kde se občas stane, že se nějaký povede. To neznamená, že bych Čechem nebyl rád, naše řeč je úžasná, podrobná, sdělná, romantická… Škoda jen, že už jí málokdo opravdu umí.

[57] Opět
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 10.34

nezbývá než souhlasit. Nejde jen o normalizaci, ale i o okupaci a o tom co se dělo za okupace a bezprostředně po ní. Typická česká závist vedla i k rychlému znárodňování po válce a to i před rokem 48!

[58] Cože prosím???
Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 11.32

Já že jsem ovlivněná filmy o Husovi a Žižkovi?? Nějak zapomínáte na odpustky, vykupování církve a i to, že už měla větší slovo než král. Proč by tedy vznikli husisté, kdyby bylo vše v pořádku? Ale neříkejte, že to byl opětovně „rozvášněný“ dav jako za vzniku první republiky. Mám jednu známou, je historička, a nemyslím si, že by byla nějak ovlivněná rudou totalitou. Vitaku, tenhle názor, který mi tu předvádíš, dokazuje jen o té české závisti, lhostejnosti a touze po penězích a jak pro ně udělat všechno. JanKal, nepleť sem svého boha, ty sadistický uctívači strachu! :-x

[59] Ano,
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 12.09

jsi ovlivněná těmito lži z bolševické alchymie. Nic jiného, než zfanatizovaní blázni Husité nebyli. Zapalovat kostely plné lidí dokázali zase až náckové a bolševici v Rusku. Co a jak komu závidím, když píši, že jako Čech nemám být na co hrdý? Vždyť neumíme být ani patrioti, jako jsou američané. Vlajkou umíme mávat akorát, když náhodou vyhrajeme nějaký zápas v hokeji či ve fotbale. Kdo z nás vyvěšuje vlajku 28.října? Nikdo, praporky maximálně vlají na autobusech či tramvajích. Tím, že se snažím objektivně hodnotit historii, tak toužím po penězích? Co je to za nesmysl? A jsem natolik lhostejný a tak chamtivý, že jsem na dálku adoptoval indického chlapce, aby mohl dostudovat. Je to poprvé, kdy jsem to musel veřejně přiznat, ale tvoje komentáři vůči mé osobě jsou plné zášti a nenávisti. neuvedla jsi jediný argument na obranu svých názorů. Jen urážíš do závistivců a hamounů. Už mi dali jmen ne webech, ale že jsem závistivý a hamtivý čtu o sobě poprvé! A to dokonce mi soudruzi vyhrožovali na svém webu, že budu první na řadě, až se to otočí! Než ho totálně demokraticky zablokovali, aby mohli svobodně diskutovat jen mezi sebou! :-P

[60] Ježišmarja...
Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.35

Touha po penězích, to je tvé. Musíš uznat, že pro pár šlupů bys oloupil i svou vlastní rodinu. Co sem pleteš Ameriku? Vždyť co provádí v Amazonii, ty jejich vrty, a války. Tohle ti příjde normální? Nejsem ovlivněná Bolševikem, za to ty jsi pěkně namazaný od amíků! Oni nejsou národ, narozdíl od nás.

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.40

Copak ti to nedochází, proč by to vše dělali? Rozhodně ne proto, že by byli nějak rozvášnění! Prosím tě, nepiš tu sem ze svých multinicků, když to nedělám ani já. Tvé důkazy jsou smyšlené, že to není až pravda. Jde jen o to, jak nás ještě víc rozvrátit, než spojit. V době, která tu bude co by dup, musí lidi při sobě držet, a né špinit naše předky! Vždyť ty líbáš nohy někomu, kdo nám bral sovbodu. Pliveš na ty, co nám dali jazyk a hymnu, na ty, co nám dali svobodu a vrátili čest.

[62] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 12.41

nejen bolševikem, ale i zřejmě panem Tamášem a ostatními! Už chybí jen – A vy zase mlátíte černochy! Tyto argumenty jsou jako vystřižené z bolševických zpráv, které dávají vždy na čt24 v 18.10! :-D

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.42

A neříkám, že někoho adoptovat není šlechetný, ale podívej se, co píšeš! Copak jsou pro tebe peníze víc, než svoboda? :-(

[64] Atllanko,
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 12.43

prosím, mohla by jsi vysvětlit Noci Železné jako admin, že jediný nick pod kterým sem píšu je vitak69? Předem moc děkuji. :-D

[65] Vitak
Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.45

Nejsem rasistka, bojuji proti nacismu, rasismu. Nechápeš, o co tu tak moc uslijuji. Abychom jako národ zapomněli na lhostejnost, zanechali to vše, co tu někteří dělají. Abychom se znovu postavili velkému zlu, které ničí naši zemi. Je to tu jako před v době předhusitské, akorát že místo církve si teď cpou pupky politici. Jen se bojím, že za takovým 600 let tu nebude další Vitak, který bude tvrdit, že politici naší doby byli čestní a mysleli na nás jen v dobrém.

[66] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 12.48

Vkládáš mi do úst něco, co jsem nikdy neřekl ani nenapsal. Nevím, jak jsi na to přišla, že peníze pro mě znamenají víc jak svoboda, ale je to nesmysl co jsi napsala. Docházejí ti argumenty, tak se bráníš a rozdáváš rány pod pás. A to rozhodně není fér. :-? Začínáš se chovat jako ti nakopnutí náckové a bolševici. Dojdou argumenty, tak přijde na řadu rána. To je domokracie po bolševicku!

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.50

Už ani nevím, jak bych ti měla vysvětlit, že ten, kdo nám bere svobodu, je náš nepřítel. Nikoli spojenec… Peníze nejsou všechno, aspoň pro mě ne…

[68] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 12.52

Ještě k USA, kdyby nebylo USA, nikdy by nevznikla samostatná Československá republika a především II.svět. válka by se vyvíjela úplně jinak. Jenže o tom s tebou asi nemá smysl diskutovat a rozhodně to není jen na jednu větu.

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.52

Rány pod pás?! Né, já jsem to z toho vydedukovala! Furt jsi tu přehrával o tý prosperitě, a bylo ti šumák, že nás drželi jako psa na vodítku! Ty mě jen neustále urážíš, a dáváš rány podpás, když mě nazáváš Bolševičkou a nacistkou!

[70] Vitak
Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.53

Víme, jak by to dopadlo, ale jejich chování vůči přírodě je odporné, taktéž chování číny…

[71] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 12.53

Kdo nám teď bere svobodu? Kdy jsem tady napsal, že to současní politici s námi myslí vždy upřímně? Mužeš mi poslat odkaz? Nějak to nemůžu najít. :-(

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.54

Vždyť světu téměř vzali krásný les, jako je Amazonie. Vyhubili tisíce zvířat jen lvůli svý ropě.

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.55

Já jsem psala, že jestli bude za 600 let podobný Vitak, který ale bude říkat o našich politicích pohádky, jako ty teď o tehdejší církvi, tak to bude zlý!

[74] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 12.57

Rozhodně jejich chování vůči přírodě není o nic odpornější, než je naše chování a jaké tady bylo za minulého režimu. Chovají se ošklivě k přírodě a proto tam mají vetší přírodní parky než je Česká republika. To je opravdu odporné chování vůči přírodě s tím množstvím medvědů, ryb a křišťálových jezer. Fuj!

[75] Ještě k USA
Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.57

a ještě prolévají krev tam, kde je to zcela zbytečný. Navíc byl Obama donucen stáhnout projekty Nasa, a nařídil jim výzkumy pouze pod válečným způsobem. Čili dál mohou vytvářet ty roboty, kteří zkoumají měsíc a jiné objekty, ale bude to muset nejspíš i střílet ze samopalu jak vidím…

[76] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 12.58

Nic takového jsem jikdy nenapsal, opět to není pravda.

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.58

Neříkám, že naše není, ale jejich je v několikanásobnějších rozměrech. Uznej, taková ropná skrvna, co tam v Mexickým zálivu nedávno byla, měla větší rozměry než ČR samotná…

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 12.59

Jasně že není :-) A já jsem Paroubková, těší mě ;-)

[79] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 13.00

Tvoje auto jezdí na co? Autobusy jezdí na co? Asi na vzduch, ne? Amazonské pralesy se nekácí kvůli ropě, ale kvůli dřevu a pastvinám pro hovězí dobytek. Trochu se do toho zamotáváš. Kdyby Amazonský prales mizel, tak jak se uvádí, už dávno nemáme na planetě Zemi co dýchat.

[80] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 13.02

Za ropnou skvrnu může BP, které z 60% vlastní Velká Británie. Akcionáři z USA jsou v menšině . . .

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 13.02

Já že jsem říkala, že se z amazonského pralesa vyrábí ropa?? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ty si to už pleteš, já ne :-). Já auto nemám, už z principu, na to jsem moc velká ekoložka. No jo, auta to je taky problém, který mi dělá vrásky, ale držím palce těm, co zkoumají výrobu biopaliv…

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 13.03

Je jedno, kdo to vlastní, ale tu havárii zavinili američané, neboť kašlali na bezpečí nejen své, ale i na bezpečí celýho zálivu.

[83] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 13.04

Pro 78: To je první věc, kterou bych ti věřil . . . Kdy jsem napsal, že to s námi církev myslela dobře? Psal jsem pouze o husitských válkách jako o občanské válce.

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 13.05

Nedávej reaguj, neboť to blbne :-)

[85] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 13.05

Biopaliva – Výroba biopaliv je ekologicky 3× náročnější než těžba ropy. To vážně držíš palce těm pravým. :-D

[86] VITAK
Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 13.08

Nemyslím zrovna tyhle biopaliva. Myslím ta bipaliva, která vynálezají a vymejšlejí tak, aby to nebylo škodlivé jak pro přírodu, tak ani pro jejich výrobu. Už jsem to někde viděla, ale úplně mi to vypadlo. Myslím, že výtrusy nějakých menších živočichů, nebo tak nějak…

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 13.09

Rozhodně nefandím současným výrobcům biopaliv, to rozhodně ne. Bohužel, ta pravá biopaliva nejspíš ještě nejsou na světě. Těmhle držím palce!

[88] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 13.26

Držíš palce něčemu co ještě nebylo vymyšleno? Tak teď to chápu! Výtrusy zvířat? To by musela být pořádná stáda s pořádným průjmem, aby to rozjelo aspoň pár aut. :-D

[89] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 13.29

BP je britská společnost, američané jsou menšinovými vlastníky.

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 13.31

Ježíš… ti, co tu havárku zavinili BYLI američané. Hele, nechceš svůj zápal radši použít v živý diskuzi s jedním strašně mladým a chytrým náckem??

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 13.31

A jak to vím, že to byli amíci? Protože co vím, tak to byly jenom rodiny z USA, těch mrtvých..

[92] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 14.59

Nechtěla by jsi jít diskutovat na Halo Noviny? Tam by jsi se ujala se svými názory. Ti co tu havárii zavinili byli zaměstnanci BP. ;-)

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 15.04

Tak jakto, že truchlily především rodiny v USA?

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 15.06

A to s tou živou diskuzí jsem nemyslela zle. Lidé jako my se nemají hádat, kvůli takových malichernejch prkotin. Zaměřit se na hlavní problém. Já už s tím idiotem trácím nervy…

[95] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 15.08

S náckama nediskutuju, nejsou mým vzorem. Ostatně naši náckové mají za vzor Žižku a husity, což rozhodně mým vzorem nejsou. Jako obdivovatele Izraele mě těžko někdo může označit za nácka, ti totiž Židy neobdivovali, jak je známo z nedávné historie . . . :-D :-P

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 15.09

to s tím idiotem jsem měla n mysli případ strašně vychtého a všeznalého neonácka. Hlavně, že všechno ví, ale to, jak vraždili malé děti, mu kajsi uniká…

[97] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 15.10

Protože to byli zřejmě zaměstnanci BP, ale BP jako takové patří Velké Británii.

[98] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 15.13

Ted jsem se začetl o něco víš, můžeš mi prosím zkopírovat, kde jsem tě urazil, kde jsem tě označil za komunistku či nacistku? To, že se díváš na historii přes bolševické filmy neznamená, že jsi komunistka, jen pouze zblblá jejich propagandou. :-D

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 15.15

Řeknu ti to tak. Nechci ti nadávat ani na tebe vyjet. Ale nutíš mě. Na Youtube mě tak vytočil tím, že se baví nad tm, jak zabíjeli malé děti. Nad tím, jak stříleli a mučili zcela nevinné a bezbranné lidi.

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 15.18

Já z toho vyčetla, že jsem PRAKTICKY komunistka a nacistka zároveň. Nechci se už o tom bavit, je mi z vás dvou zle.

[101] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 15.24

OK. Mě je zase zle z lidské hlouposti a z lidí, kteří neberou jiné názory a tím ostatní automaticky škatulkují mezi nácky či komouše. :-?

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 15.32

To ti musí být zle pořád, ne? A zapomněl jsi ještě na jendu skupinu, vitaky!

[103] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 15.40

102 – bez komentáře. :-?

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 15.58

No ták, usměj se. Já nikdy nic nemyslím zle, na to jsem moc měkká.

[105] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 16.27

:-D :-D :-P :-P už dobrý? :-D ;-)

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 16.32

Mnohem ;-)

[107] Noc Železná
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 16.40

Tak si pamatuj, že člověk s jiným názorem neznamená automaticky tvůj nepřítel. Mimochodem, na youtube mě máš už delší dobu v přátelích . . . Určitě by jsi se s náckem nepřátelila, vid´? ;-) :-P

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 16.49

Já vím, pobavila mě tvá hláška na megalornise…

[109] Tož toto!
Atllanka Neděle 5. 09. 2010, 18.55

Hezky jste se mi tu zhádali, „děti moje“ ;) Potvrzuji pro Noc Železnou, že vitak69 píše pouze pod jedním nickem.

K tématu:

Nejen auta jezdí na ropu, na ropě stojí celosvětová ekonomika. Nebýt Američanů, možná by Hitler vyhrál válku.

Alois Jirásek byl především spisovatel, jeho romány vychází sice z historie, ale rozhodně se jí nedrží.

Jsem také dcera národa Jana Žižky, a jsem na to hrdá, protože Žižku vidím a chci vidět stejně, jako Jirásek. Když jsem byla malá, četli mi doma Staré pověsti české, nejvíce se mi líbila ta O Bruncvíkovi, jak si ochočil lva a přivezl ho sebou do Čech a my jej máme dodnes ve znaku.

Už nejsem malá, bohužel, vidím svět realisticky a nelze mi zavřít oči před tím, co husitství ve skutečnosti opravdu bylo a co z něj komunisti – kteří mimo jiné i téměř zničili Jiráska – udělali.

Rozumím Noci, chtěla by vidět náš národ semknutý, hrdý a neústupný, chtěla by ho stmelit na základě nějaké ušlechtilé idee, na základě minulosti, kdy podle ní držel pohromadě… Také bych to chtěla, ale vím, že to nikdy nebylo a hned tak se to ani nestane. Vím, že člověk je sám sobě predátorem, bohužel.

Neznamená to ale, že máme hodit flintu do žita, je potřeba stále za to lepší v nás bojovat, a také vidět svou minulost bez příkras, jinak si ji zopakujeme… jak řekl klasik.

Vitak69 i JanKal má pravdu, za moc ten náš národ nikdy nestál, přesto je potřeba ho milovat, bojovat za něj a v případě potřeby i padnout. Jako se rodí v bolestech člověk, tak se v bolestech rodí i lidstvo.

Tak Noci vydrž a bojuj! ;-)

No tak, nějak jsem se tu rozkecala, hezký večer všem. :-)

[110] Atllanko,
vitak69 mejl Neděle 5. 09. 2010, 19.17

Souhlas, tyto knihy jsem četl také, bylo jich víc, nejen od Jiráska. Jak snadné by bylo vykřiknout: Všem nepřátelům hlavy dolů! Pak by se člověk nemusel už nikdy nemusel bát nácků a bolševiků . . . Od Jiráska jsem četl i Temno. Tak snad se to časem někdy podaří a Češi začnou skutečně někdy táhnout za jeden provaz. Chtěl bych tomu věřit. :-D

Noc Železná Neděle 5. 09. 2010, 22.25

Jednou češi budou držet při sobě, ale už to tak nebudou muset být čechy…

[112] Tak
vitak69 Úterý 7. 09. 2010, 15.54

Jsem napsal vzkaz na kanál Hanibaldaker nebo jak si ten nácek říká. Jsem zvědavý, jak dlouho tam vydrží nebo jaká bude reakce. Napsal jsem toto: No, vy jste pěkná sebranka hnědých blbů. Hajlující Slováci jsou vůbec nejlepší. Národ bez historie, před rokem 1918 bez jediné vysoké školy, maďarsky mluvící, jako součást Horních Uher. Za války jako spojenec OSY, kterou spojenci nakopali do zadku. To se máš fakt čím chlubit, moulo. :-(:-D

[113] No
Noc Železná Úterý 7. 09. 2010, 18.03

Slováci za to nemohou, že takhle dopadli. Já se zastávám Slováků, ale jedno mi není jisté. A to, co se ve školách o historii země pak učí, když toho moc nemají. To se snad učí o historii Maďarska? Nejspíš to je důvod, proč je tak nemalá většina z nich tak ukřivděná!

[114] Školy mají nacionalisticky populistické
KLlKarstar Úterý 7. 09. 2010, 22.44

Nemůžou za to co byli, ale můžou za to co sou dneska. Samý nacista a židobijec. Gál musel emigrovat do Čech a néni sám! Hanba Slovákům, že to trpí!

[115] Noc Železná
vitak69 Středa 8. 09. 2010, 07.40

Kdo tedy za to může, když ne Slováci? A to můžou být rádi, že se píše rok 2010, protože jejich hranice s Maďarskem jsou podle Trianonské smlouvy hranicema Československa. Tím pádem by Maďarsko mohlo jejich jižní hranice okamžitě zpochybnit. A pár náznaků v Maďarsku je. Slováci jsou stále velmi hrdí na Hlinku, na Tisa a vúbec na Slovenský štát, který byl pouze satelitem nacistického Německa. Slováci po boku Němců statečně bojovali proti Polákům a pak i na východní frontě. SNP bylo záměrně a asi i zbytečně vyvolané, když už Němcům teklo pořádně do bot a Rusové začali dobývat Karpaty. Slováci si jen tímto povstáním potřebovali zajistit alibi po válce, aby se na nás mohli opět přisát a nebyli na seznamu poražených států. Tak hlavně, aby měli ještě kde hajlovat, mohlo by se stát, že z nich zase budou Horní Uhry a to už naši vojáci za ně na hranicích umírat nebudou, tak jako v letech 1918–1919!

KLlKarstar Středa 8. 09. 2010, 08.25

[115] vitak69:

Já myslim, že máte pravdu, je to smutné ale potkal sem aj Slováky kteří u nás za Husáka žili naprosto rovnoceně a přitom nás nenáviděli. Byli jsme pro ně vrchnost! Volili Mečiara a pak se divili že se rozdělíme, a hrozně je štvalo že je nedržíme! To mají z tej jejich borovičky a z tých tartarských nájezdů – vzniknul Roduverný Slovák, to jest – bezectný a bezcitný opilecký nazzi!

[117] Vitak
Noc Železná Středa 8. 09. 2010, 18.08

Pravda! Jejich neúcta. A nejen ta. Lidé jako je 95MATO95 nebo Hannibaldarker na Youtubu pošpiňovali mistra ana Husa, T.G. Masaryka a Beneše! To vše si dovolili napsat na můj účet.

[118] Noc Železná
vitak69 mejl Čtvrtek 9. 09. 2010, 07.59

S takovými lidmi nejde diskutovat. Diskutovat můžeš se vzdělaným člověkem, nemůžeš prostě diskutovat s někým, kdo je zaslepený rasovou či třídní nenávistí. Bohužel i toto je součástí demokracie a bohužel i tito lidé mají hlasovací právo. V lepším případě pouze tvůj příspěvek „demokraticky“ smažou, v tom horším tě budou urážet. Urážet Masaryka mohou, oni totiž nemají být ve své historii na co pyšní. Nikdo tady nikdy nezpochybnil 1.republiku jako skutečně demokratický stát v srdci Evropy. Bohužel byl postavený od samého začátky na špatném národnostním principu. Národ „československý“ asi od počátku neměl šanci na přežití. E. Beneš byl zřejmě naivní idealista a po válce už nebyl zcela fit a komunisté toho dokázali využít ve svůj prospěch. TGM si velmi vážím jako skutečného humanistu, který se dokázal zastat Židů i přestože kvůli tomu musel na pár let do emigrace, když ho dokonce studenti na pražské unevirzitě, kde přenášel, chtěli lynčovat a byl nucen universitu opustit.

[119] Vitak
Noc Železná Čtvrtek 9. 09. 2010, 15.25

To je smutné. T.G. Masaryk je pro mě pravý hrdina. Byl ztělesněným dobrem. A neskutečně mě uráží, když nějaké zvíře pošpiňuje někoho tak moudrého a dobrého.

[120] Noc Železná
vitak69 mejl Čtvrtek 9. 09. 2010, 15.40

Na to si budeš muset zvyknout nebo raději vůbec nediskutovat. Důležité je, nenechat se vyprovokovat k urážkám tak jako to dělá tvůj oponent. Kdysi jsem viděl film, kde hrál Patrick Swayze šáfa vyhazovačů v baru. Říkal jim – nesmíte se nechat dát vyprovokovat v žádném případě. Jeden z těch vyhazovačů se ho zeptal: " A co když někdo řekně, že moje máma byla k . . . a? Na to mu Swayze odpověděl: " A byla snad?" Pokud někdo s tebou bude takto diskutovat, máš 2 možnosti: Buď úplně přestat s dotyčným diskutovat nebo dál diskutovat věcně a bez urážek. Jak říkají křesťané: Ty do mě kamenem, já do tebe chlebem. :-()Musíš si prostě zvyknout, že náckové a komunisté si srvítky brát nebudou. ;-)

[121] Vitak
Noc Železná Čtvrtek 9. 09. 2010, 16.26

Něco na tom pravdy je. Ale tohle není řešení jednoho velkého zla. Všichni lidé nejsou zlí, v každém je kousek dobra. A když jej někdo objeví, může mu tím změnit život.

Nelze přidávat nové komentáře.