Atllanka

8.5.2008: Klikněte vlevo na Vyhledávání a zadejte co hledáte, např.: Mašínové, islám, socani, atd. Nížeji se Vám zobrazí texty slovo obsahující. Rozklikněte a vyberte si článek. Hezký den, přeje Atllanka… :) … Starší aktuality

WTC - Mé neslitovně zabité lásce...

Je to osm let, cos mi z věže mával… (aktualizace)

 

Motto: Navždy milujeme ty, kteří nám byli nesmyslně vzati… Tento dopis přeposílám všem, kteří museli zemřít na přání jednoho krutého kultu, pro větší slávu jejich neslitovného Boha a jeho pomatených slouhů…

 

Neptej se komu zvoní zvon či hrana… Zvoní tobě!

 

 

Má lásko…

Je to osm let, cos psal mi – lásko má, ta věž je úžasná… Je to osm let co ses dotkl pekla a tvá tvář se stále na mě dívá, jako by to včera bylo, co se ti srdce zastavilo, lásko má…

Ty už víš to co neví nikdo z nás, že není nic či je na výběr všechen jas, a proto píšu, lásko má, abys věděl, že mi stále scházíš…

Že nikdy nezapomenu, jak moc jsi chtěl žít a co jsme všechno plánovali… a taky to, kdo a proč ti život vzal, lásko má…

Miluju tě, lásko moje.

 

Karel Gott – Jeff Beck – Carlos Santana – PPS ke stažení – Download

 

Seznam zavražděných

Seznam muslimskými teroristy zavražděných nevinných lidí, mužů a žen, otců a matek, dcer i synů, bratrů a sester, či kamarádů, nebo přátel atd… najdete zde, je mezi nimi i jméno Lukáš Rambousek.

 

Lukášův dědeček Ota po roce 1948 uprchl před totalitou z komunistického Československa, do kterého se vrátil později jako agent chodec, aby sbíral informace pro CIA.

  • Byl však odhalen a odsouzen na doživotí, které si odpykával v Leopoldově, v jedné z nejhorší věznic tehdejšího sovětského satelitu. Špatná karma, ale měl alespoň možnost nějak bojovat, vzdorovat, doufat…
  • Jeho vnuk Lukáš měl daleko tragičtější osud, neměl žádnou možnost bojovat, byl v době teroristického muslimského útoku ve 103 patře věže WTC, absolutně bez naděje na útěk.

 

Pravda o spiknutí kolem 11.září 2001

Spiknutí okolo tragických událostí 11.9.2001 je smutnou skutečností. Spojily se skupiny lidí, které se neštítí ničeho, aby přepsaly dějiny. Kdo jsou a co je jejich cílem? Jak se dá vůbec profitovat na smrti tisíců nevinných civilistů? Existující fotografie jasně dokazují, jak vše tehdy proběhlo…

 

 

Onou skupinou spiklenců jsou staré známé tváře. Nacisté, komunisté, francouzští zakomplexovanci, antiamerikanisté, antisemité, íránští fanatici. Ti všichni vychrlili desítky obskurních teorií. Co na tom, že pravost jedné by usvědčovala 30 dalších spikleneckých teoretiků z jasné lži. Hlavní je široký výběr….každý si může vybrat vlastní antiamerickou pohádku a doufat, že v té kanonádě se třeba aspoň 1 nepodaří vyvrátit.

Co myslíte? Byla letadla na dálkové ovládání prázdná? Co na tom, že několik pasažérů unesených letadel volalo mobilem v průběhu tragédie rodině. Byl to pojišťovací podvod židovského majitele budov? To by od něj určitě bylo hrozně „chytré“ zlikvidovat si gigantický zdroj bezpracných pravidelných příjmů v zájmu jednorázového odškodného. Řízené rakety na dálku ovládané Pentagonem, který střílel sám na sebe?

Co na tom, že klesající letadlo před budovou ministerstva obrany doslova očesalo křídlama na několika kilometrech dálnice sloupy veřejného osvětlení.

Řídí snad tedy celou Al-Kajdu ve skutečnosti CIA? A co útok na WTC už v roce 1993, který jen pochroumal základy mrakodrapů? CIA si nebyla schopná zjistit stavební plány budovy a propočítat, kolik je potřeba trhaviny? A pak si dala pauzu 8 let? Trvalo by CIA 8 let, než by dokázala dát znovu dohromady prostředky a lidi k úderu?

 

Jak to bylo doopravdy s WTC

Architekt Jiří Boudník žil od roku 1989 v USA. Když po teroristickém útoku 11. září 2001 spadly věže WTC, pomáhal při záchranných akcích a dokonce zhotovil trojrozměrné modely místa, aby se záchranáři mohli v sutinách lépe orientovat. V současnosti žije v České republice a jen několik dní před desátým výročím tragédie vyšla jeho kniha Věže, příběh 11. září, kde svůj příběh rekapituluje.

 

 

Každý člověk si prý pamatuje, co dělal 11. září 2001, když letadla narazila do věží WTC. Co jste dělal vy?

Byl jsem na stavbě Federálního soudu v Brooklynu a byl kontrolní den. Volala mi kamarádka, ať se podívám na televizi, že naletělo nějaké letadlo do věží. Říkám jí: „Nemám čas, zavolám ti později.“ Pak všem začaly pípat telefony, típali jsme je. Asi za 15 minut se rozlétly dveře a mistr stavby – což byl docela drsný chlap, mariňák – oči na stopkách, volal: „Všichni ven! Viděl jsem druhé letadlo! Tohle je útok na Spojené státy a my jsme federální budova, určitě můžeme být potenciální cíl!“

V momentě, co jsem uviděl věže, jak hořely, jsem se rozhodl jít varovat požárníky a záchranáře, protože osm let předtím, v roce 1993 při prvním útoku, jsem šel naproti kamarádce, která pracovala v jedné z věží, a pamatuji si, jak požární vozy stály těsně pod věžemi. Předpokládal jsem, že i teď to bude stejně. Ale tentokrát jsem tušil, že tam dojde k částečnému kolapsu, že něco shora na ně spadne. Šel jsem varovat, ale už jsem to nestihl. Věže spadly, když jsem byl na mostě.

 

Vy jste se posléze dostal přímo do trosek WTC. Jak se vám podařilo přesvědčit policisty, že jste odborník?

První den se mi to ještě nepovedlo, tam mě zastavily policejní vozy a zátarasy. Navíc nebylo kvůli prachu vidět ani na metr. Druhý den jsme ale společně se stavebními inženýry a dělníky utvořili skupinu asi osmi lidí a přemluvili jsme policii, která hlídala u Brooklynského mostu vjezd do Manhattanu, aby nás naložili do svého antonu a eskortovali k WTC. Tak od rána druhého dne jsem tam začal pracovat..

 

Co jste na místě přesně dělal?

Kromě prohledávání trosek jsem si i všiml, že nikdo nepracoval s plány podzemních podlaží. Nejdůležitější bylo identifikovat výtahové šachty a schodiště; tam byla největší pravděpodobnost, že někdo přežil. Jednu sadu plánů jsem našel, ale nechtěli mi ji dát, protože to byla jediná kopie. Tak se mnou poslali policistu a v jedné kanceláři stavební firmy jsem udělal několik kopií výkresů. Ty jsem rozdal jednotlivým složkám – policii a požárníkům a jednu jsem si nechal pro sebe. A se skupinou hasičů jsme poté prohledávali trosky.

 

 

Pomohl jste i sestavením trojrozměrných modelů místa..

Asi po třech dnech, to byl pátek, jsem byl na schůzce ve velitelském stanovišti, odkud se celá záchranná a odklízecí akce řídila, a tam jsem viděl, jak požárníci a jeřábníci byli zmateni. Oni neuměli úplně číst plány. Tak mě napadlo, že by jim prospělo, kdyby měli trojrozměrný model, který by si mohli obejít, osahat, aby pochopili ten prostor.

Ten první víkend jsem s dvěma kamarády vyrobil papírový model, který jsem na místo přivezl v pondělí, tedy necelý týden po útocích. A řekl jsem jim, že chci udělat počítačový model, který bude postupně aktualizován, kde budou vidět jak nosné sloupy, které byly nepoškozené, tak ty, které byly poškozené. To by usnadňovalo pozici jeřábům, nákladním vozům, šlo by udělat trasy, kudy můžou jezdit nákladní vozy, odvážející trosky.

Tento počítačový model se jim líbil, tak řekli: „Dobrý, my tě nebudeme moct platit, ale můžeš tady zůstat a budeš mít přístup ke všem informacím.“ Tak jsem tam začal pracovat a zůstal jsem šest měsíců.

 

Konspirační teorie tvrdí, že pravda je jinde. Je opravdu možné, že zřícení obou věží zapříčinil pouhý náraz letadla?

To letadlo samo o sobě věže nesundalo. Náraz – tu kinetickou sílu – věže absorbovaly, jen se otřásly. Problém byl v palivu, které měla letadla v křídlech. Vysoká teplota narušila molekulární strukturu oceli a ocel byla v té chvíli v podstatě k ničemu. Vnitřní sloupy v jádru začaly sedat pod tíhou té „čepice“ nepoškozených pater nad nimi. A natahovaly příhradové nosníky nesoucí jednotlivá patra.

Když takový nosník ztratí spoje na koncích, nemá co držet podlaží. To spadlo na podlaží pod ním, což zapříčinilo postupný dominový efekt kolapsu. Vnitřní jádro a zejména vnější plášť neměly jak držet pospolu a postupně se rozvinuly jako květy.

 

Po pádu dvojčat se zřítila i věž vedle…

No, to byla sedmička… tam došlo k několika náhodám. Starosta Gulliani se několik měsíců, předtím rozhodl, že tam udělá centrum pro záchranářské práce a pohotovostní správu. Ta budova měla jeden problém – neměla skoro žádný sklep, jenom jedno podzemní podlaží. Když stavíte mrakodrapy, které mají důležité nájemníky, nebo je tam nemocnice, budova soudu, vězení, musíte vymezit prostory, většinou ve sklepě nebo na střeše, kam uložíte dodatečné nádrže s palivem. Ty jsou pro generátory, které v případě výpadku elektřiny hned přepnou a dodávají elektřinu.

 

Seriozní rozbor pádu věží

 

V budově, jež už sama o sobě měla tyto nádrže nad vstupním lobby, která byla vysoká dvě patra, sídlila FBI, byly tam i složky CIA. Starosta do ní proto umístil ještě řídicí centrum, což vyžadovalo další stovky galonů nádrží pro generátory. Od čtvrtého do sedmého patra to bylo celé zabrané nádržemi. Když padla severní budova, některé trosky škrtly o budovu číslo sedm a jako zápalky nastartovaly oheň, který se soustředil v patrech s těmito nádržemi paliva. Proto se budova po několika hodinách zřítila – vlastně implodovala. Nejprve se zřítilo jádro, vnitřní sloupy, které byly umístěné okolo palivových nádrží. Takže tam opravdu nedošlo k žádné spiklenecké demolici budovy.

 

Poslední dobou se objevuje stále více konspiračních teorií. Jak se na to s odstupem času díváte vy? Může na nich něco být?

Život je hrozně krátký a já tomuhle nevěnuji žádnou pozornost. Jedině když se mě někdo zeptá, ale pro mě to je jen ztráta času, protože vím, že budovy spadly kvůli požáru z leteckého paliva a ničemu jinému.

 

Myslíte, že takovýhle zážitek člověka změní? Změnil nějak vás?

Určitě, mě změnila hlavně emigrace, když jsme byli v utečeneckém táboře. Člověk se pak už tolika věcí nebojí. Všechno ostatní je procházka růžovým sadem. Podobný efekt na mě mělo 11. září. Rok poté jsem sice měl depresi, ale když jsem ji překonal, tak to nakonec bylo lepší. Jak se říká, všechno zlý je k něčemu dobrý a já si teď z ničeho nic moc nedělám. Samozřejmě, žiju správně, neporušuju zákon, neubližuju nikomu, ale v podstatě si z ničeho nic nedělám.

 

Takže nahlížíte teď na věci jinak…

S nadhledem, určitě. Věci často vidím jako nějaké žabomyší války.

zdroj textu 

 

Související galerie:

Aktualizace 2011

 

11. 09. 2011 – Co v TV nebylo

 

Slovo na závěr

Tento text a videa věnuji nejen své neslitovně zabité lásce, ale také těm všem, kteří ač mají denně před očima zločiny, jichž se dopouští radikální víra zvaná islám, stále jej obdivují a obhajují, tvrdí, jak je mírumilovný a pod vedením zkorumpovaných politiků mu jako hloupé ovce vbíhají do náruče, nevidouce, že koncentráky které stavěl Hitler či Stalin nebudou již potřeba, neboť islám nás obejme svou středověkou hnijící náručí šarie všechny, včetně našich potomků, nejméně na tisíc let.

Tento text a videa rovněž doporučuji pozornosti všech, kteří v zájmu islámu tvoří různé konspirační teorie, a hlavně těm všem, kteří jim z různých ať nízkých, či ještě nižších pohnutek naslouchají a šíří je dál jako ubožácký důkaz věrolomnosti našich jediných přátel a spojenců za mořem.

Tento text a videa však rozhodně NEdoporučuji číst hlupákům, protože ti stejně nikdy nic nepochopí, neboť kdyby byla sebemenší šance, že hlupáci něco pochopí, již by mezi námi žádní nebyli. Ale, protože jich stále neubývá, je zřejmé, že lidská hloupost je bohužel věčná.

Všem nám ostatním bych pak chtěla říct, že to, o co musíme pro naši lepší současnost a budoucí svět našich potomků usilovat, je:

 

  • NE! – marné snaze přesvědčovat hlupáka o jeho hlouposti!
  • ANO! – každodenní starosti o to, aby již nikdy hlupák nebyl připuštěn se svou hloupostí k moci.

 

Apeluji na všechny slušné lidi – nedopusťte svou nečinností, aby se opět ujala v našem světě vlády hloupost, v jejímž čele bude stát středověký islám pod vedením našich vlastních evropských zkorumpovaných politiků.

(autor AA)  

 

 

Vážení přátelé

 

 

Praha 10. září 2010

11. září 2001 provedli islámští teroristé do té doby nejhorší teroristický útok proti Spojeným státům a demokratickému světu vůbec. Jakkoli to nebyl útok první, představitelé Spojených států tehdy pochopili, že je to otevřené vyhlášení války západní židovsko-křesťanské civilizaci. Zároveň si uvědomili, že pokud chce naše civilizace přežít, musí na útok rázně odpovědět, zničit nepřítele, nebo on zničí nás. Zdálo se, že sami jsou k tomu dostatečně odhodláni a že se jim podařilo o této nutnosti přesvědčit i většinu vedoucích evropských politiků.

Bohužel dnes, devět let po zřícení WTC v New Yorku, zasažení části Pentagonu a pokusu zasáhnout Bílý dům, tedy po záměru zničit symboly hospodářské, vojenské a politické moci USA, vidíme, že terorizmus nebyl zničen, vliv militantního islámu nebyl zmenšen. Místo nebezpečného iráckého režimu je zde ještě nebezpečnější režim íránský, usilující o získání jaderných zbraní. Avšak ochota Ameriky i Evropy se bránit je mizivá, ať již u levicového prezidenta USA, nebo u pravicových lídrů rozhodujících evropských zemí.

 

 

Nevoláme po zničení islámského světa, jak by nás mohli obviňovat liberálové a socialisté. Ale tvrdíme, že naše civilizace má nejen právo, ale povinnost k našim předkům, k nám i našim potomkům bránit naší civilizaci i silou, a to i za cenu civilních obětí, které jsou sice bolestné, ale jsou důsledkem každé války.

 

Nebyli jsme to my, kdo tu válku vyhlásil:

  • Poslechněte si výzvy islámských lídrů, vzpomeňte si na všechny ty obrázky zfanatizovaných stotisícových davů v mnoha islámských zemích, slibujících smrt Spojeným státům, Izraeli a ,,bezvěrcům" – tedy nám všem.

 

Levice obviňuje zastánce naší západní civilizace z rasismu, xenofobie, a v zájmu ,,politické korektnosti" je ochotna zavírat před islámským nepřátelstvím oči. To je však krátkozraká, nebezpečná politika, která není v islámském světě vnímána jako velkorysost, ale jako slabost.

V tomto světle se jeví snaha muslimských organizací vybudovat vedle budovaného památníku obětem teroristického útoku islámskou svatyni jako provokace a souhlas některých liberálních kruhů ve Spojených státech s tímto do nebe volajícím záměrem ne jako výraz tolerance, ale kapitulace a zrady památky obětí.

Konzervativní strana si s pohnutím a úctou připomíná oběti teroristického útoku 11. září 2001. Pokud demokratický svět pochopí, že zlu se nesmí ustupovat, ale je nutné se mu za každých okolností postavit, nebyla smrt tisíců obětí 11. září 2001 zbytečná.

Martin Rejman  Konzervativní strana

 

Tento článek vznikl 09. 11. 2008 a je průběžně doplňován 

 

 

Vážení čtenáři, Atllanka je i na Facebooku, kde je součástí mnoha různých skupin. Pokud máte zájem a chcete v diskuzi vyjádřit svůj názor na přečtený text, obrázek, video či informaci, nebo jen prostě chcete šířit dál, tu u „vrchnosti“ tolik nepopulární, pravdu, pak neváhejte, přidejte se: pište a nebo jen čtěte, rádi vás na našich stránkách a ve skupinách uvítáme. Nestůjte mimo, jde o Vaši budoucnost..

 

 

Související texty:

Upozornění redakce:

  • Podtrhaná slova v textu jsou odkazy, které jsou důležité, čtěte tedy prosím i je. Pod celým textem pak jsou odkazy vedoucí na články související s tématem, text doplňují, nebo jsou jeho pokračováním. Nemáte-li čas číst texty na našem webu pořádně, nečtěte nás raději vůbec! Děkujeme.

Čtěte také:

 

Navštivte archiv textů     Vstup do diskuze zde 

 

««« Předchozí text: Hospodářské mýty 1. republiky Následující text: Milo Komínek - I pod oblohou je peklo »»»

Atllanka | Úterý 11. 09. 2012, 09.25 | USA, Islámský terorismus, Prezentace | trvalý odkaz | vytisknout | 8043x

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář
[1]
apin web Neděle 14. 09. 2008, 20.02

… a co teprve, až vyjde pravda na jevo, že to byla práce amerických tajných služeb a ne teroristů…

[2] Pro apin
Dolly Neděle 14. 09. 2008, 21.32

Mohl bys mi říct, jestli si jen děláš srandu, nebo jestli jsi fakt tak blbej?

[3] Pro Apina s malým
Královna Pondělí 15. 09. 2008, 08.13

Blahoslavení chudí duchem – ty jsi jasný důkaz toho, jak blbost lidská je věčná a brainwashing funguje na takové ty užitečné idiotky jako jsi ty. To víš, svět je celý protkán agendy CIA a Mossadu, kteří vraždí vlastní lidi a vědí i to co má taková nula jako ty k večeři :-D

Vzpamatuj se a uvědom si, že nikoho nezajímáš, nikdo tě nezná a svět se točí a bude točit i bez tebe, ty hlavo otevřená :))

Ahoj Dolly, myslím, že je tak blbej… protože dělat si srandu z tolika utrpení, může fakt jen blb a hňup a nebo chudý duchem

[4] Ne všichni jsou idioti.
KUK Úterý 16. 09. 2008, 17.44

http://video.google.com/videoplay?…&

Atllanka reaguje: Všichni opravdu idioti nejsou, ale ty a tobě podobní zcela nepochybně ano…

Jinak, tento film máme na svém webu již dávno, chodíš s křížkem po funuse, KUKu :))

[5]
KUK Úterý 16. 09. 2008, 20.43

Nikoho jsem idiotem nenazval. Ty však tento výraz používáš dost často. Jestli to není tím, odkud pocházíš. Zeměpisná šířka: 54,8328 (54°49'58.080"N) Zeměpisná délka: 103,0900 (103°5'24.000"E) A nebo se jmenuješ Jan Zachrta.

Atllanka reaguje: Bingo, intouši, jsem Zachrta, bydlím v Atalance a žeru kukačky, bacha na mě!

[6]
KUK Úterý 16. 09. 2008, 22.10

Citát od Marka Twaina. “Vážený pane. Váš rukopis mne velice zaujal. Jezte víc ryb. Ryby obsahují fosfor a ten podporuje inteligenci. Soudím, že Vám by pomohly dvě velryby střední velikosti. Váš Mark Twain”.

[7] Atlanka reaguje:
KUK Úterý 16. 09. 2008, 23.04

Žer ryby. To Ti prospěje. Strach z Tebe nemám Zachrto.

[8] pro KUK, apin a podobné
Kofola Středa 17. 09. 2008, 01.06

Čím to, že lidé dokáží uvěřit sebevětšímu nesmyslu? Čím to, že lidé mají potřebu odhalovat nějaké konspirační teorie šířit je dál bez ohledu na to jak jsou nereálné? Čím to, že se neštítí v zájmu šíření takových hloupostí ani pošpinění památky tisíců zavražděných nevinných lidí kteří zemřeli při terostickém útoku na WTC? Očividně se mezi taková hovada řadíte. Zkuste mi vysvětlit, co vás k tomu vede, prosím.

Za vysvětlení předem děkuji.

[9] Odkaz pro nevěřící
Atllanka web Středa 17. 09. 2008, 13.49

http://www.atllanka.net/index.php?…

A některým nevěřícím doporučuji přečíst si všechny díly :)

KUK Středa 17. 09. 2008, 21.43

[8] Kofola:Zkusím. Jenom mám obavu, že to nebude k ničemu. Ale budiž. Tak za prvé si myslím, že nejsme hovada. Ale to je otázka IQ, pokud Vám to něco říká. Mimochodem na slušný web by se takové urážky neměly vůbec dostat. Ale to je v kompetenci správce serveru. A teď k věci, ale skutečně jen neodborně a z rychlíku. Než Fernao de Magalhaes obeplul zeměkouli a to bylo v roce 1519, tak platilo, že Země je plochá deska. Když Galileo Galilei roku 1604 oznámil svou podporu Koperníkově myšlenkové škole (myšleno heliocentrismus), byl koncilem donucen k odvolání své myšlenky a zbytek života prožil ve vězení ((známá věta a přece se točí (i když je asi vymyšlená později)). A přesto obojí byla pravda . Nebo snad ne? Další příklad. Josif Vissarionovič Džugašvili (jinak zvaný Stalin), byl pro milióny lidí modlou a zachráncem před nacistickým Německem. Možná mezi ně patřili i Vaši rodiče nebo prarodiče. I zde se ukázala skutečnost v jiném světle. Mám pokračovat? A nakonec. Dokument, který se objevil na Atllance je až po válku ve Vietnamu pravdivý. Proč by rok 2001 měl být výjimkou? P.S. Doporučuji číst seriózní tisk, případně sledovat informace na netu.

[11] pro KUK
Kofola Středa 17. 09. 2008, 23.42

Původně jsem nabyl dojmu, že mi nestojíš za odpověď. Ale přece jen ti chci něco říct: Postavil jsi se za příspěvek apina a přidal jsi odkaz na film plný spekulací o tom, že Amíci si WTC shodili sami. Tento film mohl být natočen jen ze dvou důvodů. Z touhy autora o zviditelnění se, nebo jako šílená spekulace chorého mozku, plného nenávisti k vládě USA. Takových konspiračních teorií už jsme měli možnost zaznamenat víc. Například teorie o židovsko-bolševických skupinách tahajících za nitky světové ekonomiky, či o zednářských lóžích… Senzacechtivých posluchačů se vždycky najde dost, byť by šlo o sebenejpravděpodobnější senzaci. Z toho jak jsi na Atllanku vstoupil soudím, že jsi jedním z nich. Umístíš li pod tento pietní článek odkaz na film, který zpochybňuje, že útok na WTC byl dílem teroristů a obviňuje z něj samotnou vládu spojených států,s komentářem, že ne všichni jsou idioti, jsi v mých očích hovado, bez ohledu na to, jaké máš IQ. Co budeš zpochybňovat příště? Holocaust? Pokud ti můžu poradit, jdi na stránky, kde se pohybují lidé s podobnými názory jako máš ty, např. na Zvědavce, nebo Britské listy. Tam je hovad spousta, budeš se tam cítit jako mezi svými a budeš si s nimi jistě dobře rozumět.

A ještě něco: Už máš nakoupeny ty ryby? Mám dojem, že je potřebuješ.

[12] Apin a KUK a spol
Michal web Čtvrtek 18. 09. 2008, 15.27

Apin a KUK a spol jsou normální ubožáci, kteří tancují na mrtvolách. Nedokážu si představit situaci, kterou by nedokázali pomocí svých spikleneckých teorií překroutit a zaměňovat oběť s pachatelem. V prvé řadě vycházejí ze svého asi sto let neaktuální totalitního světonázoru. A čím víc jejich vlastní ideologie prokazují totální neživotaschopnost, aspoň se věnují očerňování druhých.

Atllanka reaguje:

Ahoj Michale, máš moc pěkný článek, zahrnula jsem jej dodatečně do toho svého tady, jukni ;)

[13] Pravdu ani nadávkami nezměníš KOFOLO
KUK Čtvrtek 18. 09. 2008, 20.00

[11] Kofola:Dosud jsem zde neprezentoval svoje názory a ani tak nehodlám učinit. Pouze jsem připomněl staré známé věci. Když budete číst pozorně, tak sami správci Atllanky 16.9.2008 píší, že tento dokument již mají. Tak nechápu proč se tak rozčilujete a nazýváte mne, tak jak jste mne nazval. Ale pokud se Vám udělalo lépe pane, či paní, tak budiž, ať má dušička pokoj. To co jsem na Vaši prosbu uvedl do diskuse, jsem si nevymyslel. To je prostě historická pravda a ta nelze změnit ani hrubými nadávkami. Ještě něco. Nemám v úmyslu zpochybňovat nic, nad čím se nevznášejí nějaké otazníky. Už vůbec ne hrůzy druhé světové války mezi něž Holocaust zcela jistě patří. Otázka na konec. Říká Vám něco toto? Erich Paul Remark.

[14] KUK
Kofola Čtvrtek 18. 09. 2008, 23.32

Nazývám tě, jak jsem tě nazval, protože dle mého názoru jako hovado vystupuješ. Jak jinak lze chápat umístění odkazu na to, čemu ty říkáš „dokument“ ale co je ve skutečnosti fantasmagorie, než jako prezentaci tvého názoru na obsah článku nebo jako nestydatou provokaci? Zajímalo by mě, jestli se tak projevilo to tebou zmiňované IQ, nebo nedostatek ryb. A pokud jde o Atllanku, ta tuto nestydatou slátaninu zveřejnila v úplně jiném kontextu.

Historická fakta měnit nehodlám. Jen stále nevím, co mají společného s tím, že se tady sám snažíš nějaká zpochybňovat a že zneuctíváš svými komentáři památku tisíců zbytečně zavražděných lidí.

A Erich Maria Remarque? No ten by z tebe měl určitě radost!

Jinak ti tímto dávám na vědomí, že s člověkem, který vystupuje jako ty, debatu končím. Je mi totiž líto toho Atllance zbytečně zabraného místa na webu.

S pozdravem: Jdi do kam chceš!

KUK Pátek 19. 09. 2008, 20.07

[14] Kofola:Je mi Vás upřimně líto.

[16] Kuk Pizi Mažňáku
Pampeliška Sobota 20. 09. 2008, 11.09

Moc se asi nespletu, když tě tak nazvu, jsi totiž buď jeden z nich a nebo jejich rodný trojče.

Takový český veleprd, co si rád honí triko se školníma vědomostma, páč byl kdysi dobrej šprt, a dnes je poslední lejno co o něj nikdo nestojí.

Zklamu tě, ne že jsi tu nenadával nikomu do idiotů, tys nadával! Tím, žes napsal pod článek o tom jak islámští teroristé ve jménu Allaha zavraždili téměř 3.000 lidí: „Nejsou všichni idioti“ a k tomu vložil odkaz na spekulaci o tom, že WTC je podvod tajných služeb USA, jsi nejen zpochybnil soudnost autorů, vynadal jim do idiotů, ale i poplival památku těch nevinně padlých. Jsi odpad, a možná ani netušíš, jakej.

Nepřeju ti hezký den, přeju ti jen to nejhorší – islám!

[17] Pampeliška
KUK Sobota 20. 09. 2008, 19.35

Pokud se Vám ulevilo, pak je vše v pořádku. Když ne, tak to zkuste ještě jednou a hruběji. Přeji Vám pěkné dny. P.S. Ta čeština je hrozná. Bylo by třeba s tím něco udělat.

[18] Milý KUKu
Jarda Mrázek mejl Středa 24. 09. 2008, 09.54

Pochopil jsem, že jsi duševní mrzáček, co si myslí, že když je něco správně a vzletně napsáno, tak že autor onoho je též správný a vznešený člověk. Co ti říká inteligente to, že většina největších vrahů v dějinách lidstva byli vzdělaní, umění milující a po většině výborní otcové rodin? Myslím, že jsi prototyp jednoho z nich, dát tobě moc, asi bychom se nestačili divit, protože ty máš jako oni velice ohebnou páteř, jsi velmi nadutý a namyšlený, soudnost je pro tebe sprosté slovo a jedovatou slinou se skoro dusíš. Nic nezměníš tím, že stále přeješ někomu hezké dny, ve skutečnosti se sem totiž chodíš vysmívat všem a všemu, co je jen trochu úspěšnější a ušlechtilejší než ty a tvůj zpackaný živůtek.

Tvůj oblíbený E.M.Remarque napsal mimo jiné Na západní frontě klid, zkus si to přečíst, možná lecos pochopíš… i když… obávám se, že už nemáš čím. Klesl jsi totiž už příliš hluboko. A jen tak na okraj, proč se schováváš za Kukačku, nemáš jméno?

[19] Pro Jarda Mrázek
KUK Středa 24. 09. 2008, 20.08

Jako by vše psala jedna osoba. Ale i tak pěkný den.

[20] Pro KUKa
Atllan Středa 24. 09. 2008, 22.11

Tento prostor je umístěn na placeném webu a administrací je určen pro psaní komentářů k publikovaným článkům. Tvé příspěvky se komentářům k článkům ani vzdáleně nepodobají. Příští příspěvky, které se netýkají příslušného tématu,nebudou na stránkách tohoto webu zveřejněny

[21] Pravda?
5o mejl Pátek 11. 09. 2009, 21.47

Tento blog je nesmierne vulgárny ľudia, ktorý ho píšu si zrejme myslia, že sú vševedúci a neomylní.

Ak si niekto myslí, že má pravdu a na ostatných, ktorý majú iný názor hovorí, že sú hlupáci. Tak ten by sa mal nad sebou zamyslieť.

Tento článok nemá žiadnu úroveň. Rozumný človek toto nemôže myslieť vážne.

[22] Fakt jsi mě rozesmál 50tko
Vysmátý Pátek 11. 09. 2009, 22.22

[21] 5o: Jsi k popukání a jen dokresluješ to co autor psal a doporučoval podobně vymaštěným nedoukům jako jseš ty :))

Cituji: „Tento text a videa však rozhodně NEdoporučuji číst hlupákům, protože ti stejně nikdy nic nepochopí, neboť kdyby byla sebemenší šance, že hlupáci něco pochopí, již by mezi námi žádní nebyli. Ale, protože jich stále neubývá, je zřejmé, že lidská hloupost je bohužel věčná…“

[23] Pokud se nemýlím
Karel web Sobota 12. 09. 2009, 15.30

[21] 5o:tak to co nazýváš blogem je web a silně pochybuju, že majitel či majitelé webu jsou autory článku. Ale jinak s tebou docela souhlasím:

Ak si myslíš, že máš pravdu a na ostatných, ktorý majú iný názor hovoríš, že sú hlupáci. Tak by si sa mal nad sebou zamyslieť.

Tvoj komentár nemá žiadnu úroveň. Rozumný človek toto nemôže myslieť vážne.

;-)
[24] ?
Landa Martin mejl Pondělí 14. 09. 2009, 15.17

Na tento web sem se dostal opravdu jen nahodou.PRvni co se me na ne nem nelibi,je to,ze clovek,ktery nesouhlasi je hned za blbce,nemyslici jedince,co se nechaji stahnout „nejakou vlnou cehokoliv“ (nebudu rozepisovat).Abych priznal,tento clanek je jeden z mala co sem cetl,takze si nemuzu udelat objektivni nazor.Kdyz napisi,ze tento web nebude zrejme nic pro me,cekam ze se ozvou lidi,at sem nechodim.A souhlasim s nimy,nemusim sem chodit.Jen me zajima jakou formou me to bude polozeno,jestli budu i ja ten blbec,blbec co se neboji polozit si otazky k nejakemu tematu a nemusi jen brat to co mu nekdo predzvyka 8-)Takze dekuji za prostor vyjadrit muj nazor a za pripadne reakce.Landa Martin

[25] Martine
Karel web Pondělí 14. 09. 2009, 22.32

Píšeš, že jsi zvědavý na reakce ale já nepochopil na co čekáš, že bude někdo reagovat. Zdali jsi blbec co se nebojí položit si otázky k nějakému tématu jsem zaatím nezjistil. Žádné jsi totiž nepoložil

[26] For Mike Rambousek
Atllanka Neděle 10. 01. 2010, 11.58

Napiš prosím email, jinak ti nemohu odpovědět.

Please enter the email, otherwise I can not answer.

[27] Hm,
vitak69 mejl Pondělí 13. 09. 2010, 07.54

Je zajímavé, že útoky z 11. září 2001 zpochybňují především bolševici a náckové.

Například web Zvedavec.org jsou bezpochyby náckovské stránky, které založil slovenský emigrant v Kanadě a kde se nejvíce vyskytují tzv. „důkazy o tom jak to bylo skutečně 11.září 2001“!

Je přímo až s podivem, kolik toho mají společného obě ideologie. Nenávist k určitému druhu lidí, komunisté k úspěšným a schopným, hnědí zase k jiné rase.

Musím se smát českým a slovenským náckům, nějak zapomínají, že bychom jako národ otročili pro Němce, kdyby válka dopadla podle přání Hitlera.

No, naštěstí to byl jen idiot, který neuměl válčit.

Obě ideologie nenávidí demokracii a vyžívají se v likvidaci svých oponentů. Ať už pozavíráním do táborů nebo rovnou jejich vražděním.

Podle těchto rudých a hnědých bezmozků vlastně USA můžou za všechno.

  • Sami si přepadli Pearl Harbor, rafinovaně převlečený za japončíky,
  • sami přepadli Polsko 1.9.1939, převlečený za Němce,
  • 17.9.1939 jej přepadli ještě z prava, tentokrát převlečený za Rusa,
  • Rusko také přepadli američané tentokrát opět jako wermacht a jednotky SS,
  • v roce 1968 sem vrthli také američané tentokrát jako vojsko Varšavského paktu,
  • a letos v únoru zavinili američané zemětřesení na Haiti, jelikož mají novou tektonickou zbraň, jak pravil současný nejznámější socialista Hugo Chávez. :-D
[28] KUK a jemu podobní
Zelee web Pondělí 13. 09. 2010, 12.03

Tedy nestačím se divit, kolik zhovadilostí se vejde do několika komentářů. Vševědoucí KUK dokonce zjistil GPS souřadnice… Jenomže jde o souřadnice a jméno poskytovatele připojení :-)) Tohle dokáže každý, na netu jsou tuny programů, které to umí zjistit – namátkou Karen's WhoIs apod. Jinak KUKovi a dalším hovádkům jemu podobným bych chtěl jen vzkázat: Vaše duševní pochody plně chápu. Zcela odpovídají vašemu IQ, které se zdá být < IQ automatické pračky. Jsou tedy jen 2 možnosti – buď jste tupci, kteří nevnímají souvislosti okolo sebe anebo jste výsledek nějakého genetického pokusu dr. Mengeleho, který se jaksi nepovedl. Obojí je špatně…

[29] Budova cislo 7
Vlad Čtvrtek 8. 09. 2011, 19.36

Souhlasim s tim,ze talibansti zmetci stoji za utokem na WTC. Chtel bych vsak, aby se atllanka web pokusil objasnit pad budovy cislo 7. Ta budova byla cela z oceli a spadla jak domecek z karet udajne kvuli horicimu nabytku v kancelarich. Aspon to je predkladana verze americkych vysetrovatelu. Prijde mi, ze spadla divne. Vypada to jako rizena demolice. Mozna pad dvojcat porusil zaklady, cemu bych se vubec nedivil. Jaka je oficialni verze by mne opravdu zajimalo. Mozna by nebylo na skodu, kdyby se atllanka web snazil ziskat na toto tema nejake informace. Moc rad bych si je precetl. Dekuji predem za jakekoliv informace na toto tema. Dekuji Vlad

[30] Budova č.7
Atllanka Čtvrtek 8. 09. 2011, 20.54

V sedmé budově WTC měly pronajaté prostory mimo jiné tajná služba CIA, ministerstvo obrany i Úřad pro zvládání krizových situací.

Proto zastánci konspirace říkají, že budova musela být odstraněna, protože zde vznikly plány rozsáhlého spiknutí. Spiknutím je přitom míněno buď navedení unesených letadel na budovy dvojčat, nebo snaha vlády utajit údajné zločinné spiknutí.

Doporučuji tento film BBC, který o budově č.7 hovoří.

Pád budovy č.7

Když si nejsme jisti jak něco skutečně bylo, protože nemáme precedens a dostatek zkušeností protože událost je zcela jedinečná, ptejme se, komu vysvětlení prospívá. A ptejme se srdcem.

Konspirátoři přišli s mnoha nemožnými teoriemi o tom, jak si USA shodila WTC sama. Všechny jim byly postupně vyvráceny. Proto se chytili budovy č. 7 – je to to poslední, čím se snaží obhájit teroristy a pošpinit USA.

A komu to prospívá? Kdo jsou ti tatrmani, co nevěří tomu, že spadne hořící budova a přitom věří na dálkově ovládané boingy?

Ta budova hořela ve spoustě patrech najednou, na snímcích je vidět jak je ze strany obrácené k WTC poškozená.., nebyla voda, nebylo čím hasit, vybuchovaly počítače, mikrovlnné trouby, hořela spousta plastů, země se dvakrát zachvěla po pádu hlavních věží.

Bydlela jsem ve výškovém domě, kde na jaře padal ze střechy mokrý sníh – rachot a zemětřesení jako by padal tank…

[31] 11/9 truth
Vlad Pátek 9. 09. 2011, 21.24

Dekuji Atllance za poskytnute informace. Je zcela jasne, ze budova se zritila na zaklade rozsahlych pozaru a obrovskem poniceni diky padu obou vezi WTC.

Teorie o spiknuti je velice vyhodny obchod. To bez debat. Pokud si nekdo udela webovou stranku a tu navstivi statisice lidi, vydela na tom. Pokud ji navstivi miliony, zbohatne a pokud ji navstivi stamiliony tak uz i jeho potomci nemusi nic resit. Jedna se o velke penize.

Ja jsem jednu takovou stranku navstivil a zaujala mne jedna vec. Nebylo to zadne tvrzeni, ktere bylo na strance prezentovano. Jednalo se o zcela jinou vec a tou byla prodejna na strankach. V te prodejne bylo spoustu cedecek za cenu mezi 30 az 40 dolary. Co mne nejvice zaujmulo bylo tricko s logem onech stranek za 20 dolaru. Stranky se celou dobu tvarily, ze chteji dokazat pravdu pravdouci a ,ze veskere informace jsou zadarmo. Tak proc ten obchod ? A proc tricka s logem ?

Trochu jsem je chtel vyzkouset, tak jsem jin napsal email, kde jsem se ptal jestli nahodou nejde o podivny a vynosny podnik. Tez jsem se jich zeptal proc nemaji na strankach tez bundy a svetry. Je to jiz tyden a zadnou odpoved jsem nedostal. Zrejme vim proc. Uderil jsem hrebicek na hlavicku. Lide pro penize udelaji vse. Poslou svoji mamu do domova duchodcu a navstivi ji vzdy kdyz ji prijde duchod. Hyenismus nezna mezi.

Verim tomu, ze si spousta lidi namastila, masti a chce namastit kapsy na bezmala trech tisicich obeti hruznych cinu talibanskych zmetku. A nehledi ani napravo, ani nalevo. Temto lidem bych rad vzkazal jedno. Neverim vam. Bzdim vasim smerem.

Mimochodem bych se chtel zeptat jeste na jednu vec. Dokazal nekdo vyplodit konspiracni teorii o znehodnoceni nejvetsich budhu vytesanych do skaly v Afghanistanu talibanem? Tenkrat v roce 1998 je rozstrileli tanky a dely. Dodnes se zachoval jeden a to bez hlavy. Uz v roce 1998 mi dosla jedna vec. Oni ty sochy neznicili sami sobe. Oni je znicili nam. Protoze my jsme civilizace, ktera se zaobira kulturou, narodnim bohatstvim a historii. Byl to jasny signal zapadni kulture. Podotykam, ze se jednalo o jedno z nejvetsich del prastarych civilizaci. Nekdo muze podotknout, ze to nema spojitost s 11/9. Podle mne vse co udelal taliban v minulosti ma jasnou spojitost s 11/9 . Vse to k tomu vedlo, krok po kroku.

Jedina mozna konspirace je tato. USA si mohli za ten utok. A to tim,ze za studene valky vyzbrojili a podporili mucedniky v afghanistanu. CIA dokonce spolupracovala s Bin Ladinem. Po konci studene valky Afghanistan opustili a dale se mucedniky nezaobirali. Ti si to vylozili po svem. Je to jako kdyz cikanum date socialni davky a potom jim je seberete. Cikani pujdou rabovat. A z nejvetsiho kamarada se razem stane nejvetsi a nejuhlavnejsi nepritel. Je to svoloc a svoloci to zustane.

Jeste jednou dekuji vyjimecnemu webu Atllanka za veskere informace.

S pozdravem Vlad.

[32] Děkujeme za chválu Vlade
Atllanka Neděle 11. 09. 2011, 10.45

V naší České kotlině nebývalý a nevšední jev.. ;)

Nabízíme ještě jeden pohled na věc od přímého svědka pádu WTC:

Hezký den přeje Atllanka

Leylah Neděle 11. 09. 2011, 11.50

muzou za to zidi !!!!!!!!!!!!

[34] Boj s větrnými mlýny
vitak69 mejl Neděle 11. 09. 2011, 14.00

Člověk když si pročítá různé konspirační teorie tak se v jedné chvíli neubrání myšlence, zda se jejich autoři těší dobrému duševnímu zdraví, nebo jestli náhodou s tímto zjištěním nevyrukovali jen proto aby se o ně zajímala média. Osobně se musím přiznat, že už mi ten věčný přístup „Všichni vám lžou, jen my jsme ti osvícení, kteří znají skutečnou pravdu“ začíná lézt krkem.

Kladu si otázku, kde tito šarlatáni berou tolik odvahy aby si dovolili zpochybnit práci mnoha tisícovek lidí. Tím ale myslím tu skutečnou práci – manuální i vědeckou – na rozdíl od jejich mlácení prázdné slámy. Svůj díl viny na tomto stavu nesou i média, která jdou za senzacemi rychleji než světový rekordman Bolt doběhne do cíle.

Existují tisíce vědců, kteří pracují na užitečných a prospěšných výzkumech. Vpřed by je mohla posunout dotace od sponzora, který by o nich slyšel v televizi. Bohužel ale tito moudří lidé nejsou pro média zajímaví – novináři raději dají přednost šarlatánům, kteří je krmí svými výtvory.

Někdo nazývá konspirační teorie dokonce novým filozofickým myšlením, protože „myslí jinak než ostatní“. A to se bohužel projevuje i dnes. Jenom s tím rozdílem, že konspirační teorie nemůžeme nazývat filozofií, protože by to byl plivanec do tváře všem bývalým filozofům.

Jedno staré české jadrné přísloví říká – „Když už jseš blbej tak aspoň nemluv ať to nevědí i ostatní.“ Jenže tady je další problém.

Každý prosťáček, který těmto bludům podlehne a začne je vnímat jako pravdu hned začne pociťovat neodbytnou potřebu sdělit svůj názor ostatním. A jelikož na počítač se žádné zkoušky mentální způsobilosti skládat nemusí a na internetu se dá najít téměř vše, stává se bohužel nepsaným pravidlem, že se do téměř každé online diskuse, která se věnuje nějakému vědeckému tématu vetře někdo, kdo má „svou pravdu“. Teď pomineme fakt, že to není ani jeho pravda, ale „pravda“ někoho jiného, který mu ji nacpal do hlavy. Tento prosťáček hned začne všechny přítomné přesvědčovat, že tento pohled není správný a ihned se jme prezentovat svůj pohled na celou věc.

Pak existuje těžší forma postižení, kdy pacienti začnou urážet ostatní diskutující a označují je za tupé ovce, které jdou s davem a nechají si věšet bulíky na nos, zatímco on jediný poznal pravdu. Takové případy jsou většinou srovnatelné se známým „všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo.“

:-(
[35] Hyde park
M.nis mejl Středa 14. 09. 2011, 22.25

Antonín Baudiš ml. má jinej názor, než vy tady, mohli jste mu položit otázky v pořadu Hyde park, znáte ho?

Redakci: To upozornění na úvodní stránce „Do konce světa zbývá“ je trošičku deprimující až morbidní.

[36] Pane M.nis
vitak69 mejl Pátek 16. 09. 2011, 03.28

Pokládat otázky panu Baudyšovi ml. je stejně zbytečné, jako házet flintu do žita, když brod je ještě daleko. Osobně se domnívám, že sledovat tohoto muže v tv je nejen škoda času, ale škoda i spotřebované elektřiny. Už vůbec nedokážu pochopit proč tohoto muže zve telvize do svých pořadů, tvářících se ryze publisticky. Pokud by ho měl někdo pozvat, pak by to měli být tvůrci pořadu „Možná přijde i kouzelník“ po 25 letech. Mimochodem, to upozornění „Do konce světa zbývá“ považuji za humorné a už vůbec ne za deprimující. Dokonce jsem si ho také dal na svojí domovskou stránku na Googlu. No a Vám bych doporučil co nejdříve navštívit pana dokotora Cimického, třeba se Vám ještě dá nějak pomoci. Ale přijďte zas, rozesmál jste mě. :-D :-D :-D

[37] Konspirační teorie předem neodsuzuji
M.nis web Středa 21. 09. 2011, 08.50

Já zase vůbec nechápu, proč dostávaj v TV prostor zloději a pseudopravičáci, jako jsou slizounci TOP 09 a ODS. Přes veškeré naše názorové neshody (s tebou i se S.131313), až bude „Do konce světa..“ zbývat pár dnů, navrhuju bečku. Vím, mé názory mají hodnotu, spousta lidí mě bere, ale dneska se serveru Atllanka a Vitakovi musím omluvit, včera jsem to nějak nedal, proto jsem dnes tak strohý.

[38] M.nis
vitak69 mejl Pátek 23. 09. 2011, 10.16

To, že tě spousta lidí bere, ještě neznamená, že tvé názory mají nějakou hodnotu, to přece nic neznamená..

Jeden z největších důkazů je sám Hitler. Kolik lidí ho bralo v Německu či Rakousku a rozhodně jeho názory nepovažuji za „hodnotné“. To samé platí o soudruzích nejen u nás, ale i ve světě. To, že někdo zastává většinový názor, neznamená, že je správný.

Příklad z nedávné minulosti – výstavba amerického radaru u nás. Pře 70% lidí bylo proti. Vypadá to, že vyhráli. Opak je pravdou, radar bude zřejmě stát v Rumunsku a vypadá to, že Rumuni mají víc rozumu, jak náš malý český človíček.

Omluva se přijímá, jinak jsem ti na ten tvůj koment odpověděl. ;-)

[39] radar
honza mejl Středa 19. 10. 2011, 15.38

[38] vitak69:Jen jedna taková „malá“ k tomu radaru: mě nejde do hlavy, jak někdo mohl chtít vypsat referendum ohledně radaru v Brdech, když(a nyní spekuluji) tak 50% informací o něm podléhá utajení, tudíž jak se asi může někdo rozumně rohodnout, když zná půlku ???

[40] Referendum?
Karel Jemelka mejl Pátek 21. 10. 2011, 00.27

Ale ano, referendum, a o radaru. Tak jo, bude referendum, jak jinak. Jediné referendum bylo ke vstupu do EU. Jistě a samozřejmě lid zvítězil. Další mělo být o radaru, jak jinak. Referendum je institut, kterým má být zamítnut jakýkoli demokratický, proamerický, logický, lidskoprávní počin. Jen je třeba účastníka referenda morálně předpřipravit.

Člověk prošel mnoha vývojovými etapami. Dovolím si některé vzpomenout. Opice, člověk neandrtálský, člověk vzpřímený… Zatím snad je možno nazvat člověka člověkem myslícím. Domnívám se však, že zvláště v česku se poslední stádium člověka, tedy člověk myslící mění na člověka Novinkového.cz. Žijeme domnívám se v období výrazné přeměny člověka. Přeměny uměle vyvolané. Qi bono?

[41] Nesmysly
Proton Neděle 20. 07. 2014, 00.23

Ještě nikdy se v historii lidstva nestalo, že by ocelová budova spadla následkem požáru. Na základě toho, co ten muž tvrdí, buďto není architekt, nebo ho někdo podplatil (stejně jako inženýra Robertsona, který spolupracoval na projektu WTC), aby zastával oficiální verzi. I malému dítěti docvakne, že 400 000 kilogramový mrakodrap se nemůže bez odporu zřítit za 10 sekund. Je plno důkazů, že to byla řízená demolice (např. přeřezané nosníky pod úhlem, stačí už samotné video) a že údajní únosci, které FBI identifikovala po třech dnech (což je poněkud divné), žijí. Lidi hloupě věří naservírovaným scénářům zvaných zprávy. Dokonce i můj křeček to ví lépe.


Atllanka reaguje:

Děkuji za blbce jako jsi ty, protože tak se vždy ujistím, že můj rozum je ještě stále v pořádku… A s tím křečkem, tak to ti podepíšu, je zcela jistě chytřejší než ty…

Neutrone :-D )))

Vlad Pátek 8. 08. 2014, 15.46

Tak to je sranda, cist takove zbla tady od Protona. To je opravdu az tak smesne. Takovych dementu beha. Jo USA se zatakovala sama, aby mohla prolit krev svych mladych vojaku a tez proto, ze je lepsi vymrhat miliardy dolaru na valku, nez je investovat do sve zeme. Hmmmm tak jo. Vice se neptam. Nemusim. Nechci. Bzdim vasim smerem vy magori.

Vlad Pátek 8. 08. 2014, 15.46

no Protone ty jsi inzenyr :-)

Petr mejl Pátek 11. 09. 2015, 10.09

Ještě nikdy se v historii lidstva nestalo, že by ocelová budova spadla následkem požáru — Což není důkaz k ničemu, všechno je jednou poprvé, konstuktér Titanicu si taky myslel, že loď je nepotopitelná a shoda náhod ji potopitelnou udělala, tak jako u WTC atypická konstrukce. I malému dítěti docvakne, že 400 000 kilogramový mrakodrap se nemůže bez odporu zřítit za 10 sekund.---- Vy ovšem nedosahujete ani té inteligence, podle vás vážil jen 400 tun (což je 400 000kg jak uvádíte…) kyž letadlo co do něj narazilo mělo 110 tun a bylo v něm 100 000 litrů paliva? (dvě a půl železniční cisterny) Za 10 sekund se nezřítil, video účelově zobrazuje jen viditelnou délku věží z bočního pohledu, ale nezohledňuje už, že byly obklopeny ne zrovna malými budovami, ve skutečnosti byste naměřila tak 13–14 sekund, což v podstatě odpovídá, pokud vládnete zákony fyziky. Váš křeček je možná chytřejší jak vy, proto se ho zeptejte, kam zmizela ta ledadla a ty loidi v nich, které jejich blízcí pohřešují od tohoto data, když do budovy narazily přece speciály CIA, které fungovaly jako zápalky. Drží je snad někde násilím tolik let, aby své příbuzné nemohli zkontaktovat? Zkuste se informovat, kolik tun náloží by bylo třeba na odstřelní takové budovy, kolik kilometrů drátů, to všechno by zapojoval a umisťoval tým pyrotehniků celý měsíc a výše uvedený materiál by tam nanosil zřejmě v kapsách, aby si nikdo ničeho nevšimnul. Tak nashle a přihlašte křečka do Mensy

Nelze přidávat nové komentáře.