Atllanka

8.5.2008: Klikněte vlevo na Vyhledávání a zadejte co hledáte, např.: Mašínové, islám, socani, atd. Nížeji se Vám zobrazí texty slovo obsahující. Rozklikněte a vyberte si článek. Hezký den, přeje Atllanka… :) … Starší aktuality

Omluva za Uloupené Kosovo

Omluva za film Uloupené Kosovo (Václav Dvořák)

 

Motto: Omlouvám se panu Švédovi, že jsem si dovolil vyprávět příběh o uloupeném Kosovou a Metochii a že jej vyprávím tak, jak jej vyprávím, což se panu Švédovi zjevně nelíbí…

 

Ostatně pan magistr Švéda není sám. Ani vedoucím dramaturgyním a šéfdramaturgyni dokumentu v ČT se můj příběh nelíbí. Proto ho odmítli pustit do vysílání. Pan magistr Švéda a některé dramaturgyně ČT mají jinou představu, co by ve filmu o Kosovu mělo být ale co tam není. Inu lehká pomoc.

 

 

Mohou jako já vzít kameru (na jejíž půjčení jsme si půjčil), sednout do auta, odjet na Kosovo (dá se to zvládnout na jeden zátah za den) a tam točit to, co jim v mém filmu chybí. Například onu genocidu, kterou se prý Srbové a Romové provinili na kosovských Albáncích. Rád bych se poučil například pohledem na natočený masový hrob obětí oné genocidy. Podle mých informací na Kosovu a v Matochii žádný takový není. Orgány OSN jej dodnes hledají marně.

Pan Švéda zmiňuje jakási zvěrstva, která páchala srbská (jugoslávská) armáda na Kosovu. Byl bych vděčný, kdyby mne pan magistr Švéda opět poučil a sdělil prameny, z kterých tyto informace čerpá. Pevně věřím, že své informace pan Švéda nebere jen z mainstreamových českých médií, která svého času podobné zprávy ráda přetiskovala, aniž se namáhala je ověřit.

 

Můj filmový příběh o Kosovu se nebude líbit mnoha lidem

Dovoluji si v něm totiž zpochybnit čisté úmysly a fungování mnoha organizací, na které české národní elity momentálně sází. Jejich kritika je skoro tabu. Po svých zkušenostech ze Srbska a především z Kosova pochybuji o tom, že vedení agresivní války, jakým bylo „humanitární bombardování“ je správné a efektivní.

 

 

Ostatně Irák následoval. A kdo bude další? Dále pochybuji o tom, že demokratičtí vůdci dnešního světa mluví o svých pohnutkách vždy pravdu. Pochybuji také o tom, že NATO je výlučně obranná organizace. Proto jsem podepsal petici Ne základnám. Pochybuji o tom, že OSN je nestranná, spravedlivá a efektivní organizace. V neposlední řadě pochybuji o poctivých úmyslech Evropské unie.

O čem však nepochybuji, je skutečnost, že příchodem NATO do Kosova v roce 1999 došlo k etnické čistce a v jejím důsledku byly ze svých majetků vyhnány statisíce kosovských Srbů a dalších národností.

Nepochybuji o tom, že se v devadesátých letech okolo jugoslávské kampaně u nás lhalo a mnohdy se lže dodnes.

Nepochybuji o tom, že mnoho českých lidí včetně našich vzdělanců se při hodnocení balkánských událostí stále opírá o účelové lži, polopravdy a produkty válečné propagandy NATO. Proto mohou psát kritiky jaké píšou a chtít po filmech fakta, které neexistují.

 

Když už jsem začal omluvou, musím přidat i jednu omluvu nakonec.

  • Musím se kritikům mého filmu zároveň omluvit i za všechny další dokumentaristy, kteří si například dovolili vyprávět o holokaustu tak „neobjektivně“, že vedle židů nedali ve svých filmech „přiměřené místo“ řadovým Němcům, kteří schvalovali deportace a vyvražďování židů, funkcionářům NSDAP, katům z koncentráků a dalším podobným jen proto aby naplnili přání některých českých šéngajstů po „objektivním, nestranném, vyváženém“ a bůhví ještě jakém sdělení.

 

Okolo dokumentu Uloupené Kosovo vzniklo mnoho fám

Tady upřesňuji. Podle rozhodnutí programové ředitelky ČT paní Kateřiny Fryčové bude film v nezměněné podobě v České televizi odpromítán. Úlitbou panu Švédovi a jeho partě budiž, že bude odvysílán v komponovaném večeru na téma Kosovo.

Dramaturgové zatím shánějí další film, který by to v rámci koncipovaného večera Srbům pěkně „objektivně“ nandal. Nebo aspoň zajistit diskusi „balkanologů“, která by film uvedla „na pravou míru“.

To vše proto, aby jelita národa mohla zase klidně spát s vědomím, že ten jejich vysněný svět tvořený USA, NATO, EU a OSN je opravdu okolo nich a že je v pořádku.

 

Uloupené Kosovo – dokument Václava Dvořáka

 

Za moudré rozhodnutí film odvysílat děkuji paní ředitelce Fryčové. Přesvědčil jsem se, že i když se jí film asi dvakrát nelíbil, dala na rozdíl od cenzurního doporučení pana magistra Švédy přednost demokracii a diskusi.

Stejně musím poděkovat panu Martinu Štollovi, který si se mnou asi užil svoje. Přesto se kosovskému tématu poctivě věnoval a svým nestranným vedením pomohl dílu na svět. I to chce v dnešních českých televizních poměrech jistou dávku odvahy.

Autor Václav Dvořák je režisér  

 

Bonus od Atllanky

 

 

 

Vážení čtenáři, Atllanka je i na Facebooku, kde je součástí mnoha různých skupin. Pokud máte zájem a chcete v diskuzi vyjádřit svůj názor na přečtený text, obrázek, video či informaci, nebo jen prostě chcete šířit dál, tu u „vrchnosti“ tolik nepopulární, pravdu, pak neváhejte, přidejte se: pište a nebo jen čtěte, rádi vás na našich stránkách a ve skupinách uvítáme. Jde především o Vaši budoucnost, tak nestůjte mimo

 

 

 

Související texty:

Upozornění redakce:

  • Podtrhaná slova v textu jsou odkazy, které jsou důležité, čtěte tedy prosím i je. Pod celým textem pak jsou odkazy vedoucí na články související s tématem, text doplňují, nebo jsou jeho pokračováním. Nemáte-li čas číst texty na našem webu pořádně, nečtěte nás raději vůbec! Děkujeme.

Čtěte také:

 

Navštivte archiv textů     Vstup do diskuze zde 

««« Předchozí text: Bursíkova zelená kobyla Následující text: Eurábijská šifra V. část »»»

Atllanka | Čtvrtek 5. 06. 2008, 20.27 | Blbost lidská, Islamizace, Film | trvalý odkaz | vytisknout | 15489x

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář
[1] Zapoměl jste se omluvit...
Karel Čtvrtek 5. 06. 2008, 21.29

…těm, kterým jste vzal iluze o NATO a Evropské unii.

PS: Mně se za nic omlouvat nemusíte. Já Vám za natočení a zveřejnění tohoto dokumentu děkuji.

[2] Nepochopil jsem to hlavní
Ondra mejl Pátek 6. 06. 2008, 11.33

Stejně jako naprostá většina lidí z ČR jsem byl absolutně mimo obraz, co se týče vyhlašování Kosova, co to znamená, proč je to dobře, nebo proč by to mělo být špatně. Tenhle film, ač velmi zajímavý mi v tom bohužel jasno neudělal. Není tam vysvětleno, co přesně vyhlášení kosova znamená.

[3] Co by melo znamenat?
Calif of Baghdad Pátek 6. 06. 2008, 12.00

uze ze ideme, to je nase karma 8-)

[4] Pro milovníky "pravdy"
K231 web Úterý 10. 06. 2008, 18.08

Termín Palestinec je relativně nový a začal se masověji používat pro označení palestinských Arabů až asi v 60. letech 20. století.

Podle Zahíra Músejna, člena výkonného výboru OOP:

  • Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu.
  • Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci.
  • O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního – palestinského národa

Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu.

Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém. Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem.

[5] Zahir
pizi Úterý 10. 06. 2008, 20.36

Pro ty koho by zajímaly podrobnosti…

Zahir byl palestinským lídrem jedné frakce OOP. Je to Sýrií kontrolovaná frakce Sa'ika. Bylo tomu tak v letech 1971 až 1979. Citace pochází z rohvoru poskytnutém holandskému listu Trow 31.3. 1977.

Byl zavražděn 15.7.1979 ve francouzském Cannes.

Sa'ika je aktuálně členem OOP, ale není prý aktivní.

Zdroj wikipedia – http://en.wikipedia.org/…uheir_Mohsen

http://cs.wikipedia.org/wiki/Sa%27ika

[6] Pro Pizi.
Jaroslav Bahník mejl Úterý 10. 06. 2008, 22.59

Milý pizi. Tento příspěvek je mým posledním na tento web. Slíbil jsem to jednomu soudruhovi (dnes už není soudruh – už to není potřeba, je IN). Jsi člověk s rozhledem a vysokým IQ. A to je Tvůj problém na tomto webu. Ostatní co píší příspěvky Tě brzo „vyštípou“, protože jsi sám. Přeji Ti hodně štěstí a buď imunní vůči urážkám, kterých se zde ještě dočkáš. Mnoho štěstí. Jarda.

[7] Jardovi
Kofola Středa 11. 06. 2008, 02.46

Jardo! Nevzdávej se bez boje! Pokud tě nějaký „soudruh co je teď IN“ proti Tvé vůli k takovému slibu nutil, prosadím aby si už na Atllance ani neškrtl.

[8] Pekný článok
IvanSk mejl web Pondělí 16. 06. 2008, 17.27

Chcel by som vyjadriť aj touto cestou svoju podporu Václavovi Dvořákovi za tento skvelý dokument. Nevzdávajte sa a ďalej hľadajte pravdu pretože dopátrať sa pravdy v dnešnom svete kde iba jedna starna konfliktu má vždy patent na pravdu je nesmierne ťažké, vždy vám budú hádzať polená pod nohy! Taktiež nie veštci ľudia sú zaslepení a vidia že váš dokument je reálny a to že bol natáčaný práve z ľudských zážitkov nič nemení na jeho pravdivosti, ba naopak pridáva na vierohodnosti.

[9]
Adi Hasku Úterý 24. 06. 2008, 01.34

Sam jsem Albanec, ktery zije od detstvi v CR, a musim rict, ze tenhle dokument mi ukazal i odvracenou stranu boje albancu za nezavislost. Je mi z toho smutno a stydim se za albance, kteri pachali zlociny! Dekuji autorovi dokumentu byl pro mne velmi poucany a zajimavy!

Moltisanti Pátek 4. 07. 2008, 00.14

Velmi pekne dakujem za tento dokument. Zdielam ten isty nazor ako vy. Velmi ma prekvapuje, ze tolko ludi z Ciech a Slovenska zabudlo ze mame slovansku krv a ze mame do urcitej miery rovake crty a mentalitu, len mame to stastie, ze nasi predkovia neosidlili Balkan. Slovania boli uz odnedavna povazovani za jeden z najmierumilovnejsich narodov na svete lebo neviedli dobyvacne vojny a Moslimovia naopak za jeden za najagresivnejsich. Je mi zle z dvojakeho metra ktory Americania a tym padom cela zapadna Europa pouziva. Napriklad preco nebrania Moslimov v Palestine ale podporuju krivdu na nich a naopak v Kosove a Albansku podporuju teroristov vrahov a ludske monstra. Ked Al Kaida zabijala nevinnych Rusov a Srbov boli dobrymi teroristami (vrahmi) a ked zabili nejakych Americanov uz boli zli teroristi. Velmi neznasam krivdu a dvojaky meter. Je to konflikt slovanskej europskej krestanskej mentality proti moslimskej. Konflikt zacali Albanci. V americkej politike nie je podstatne aky skutok niekto vykona ale kto ho vykona. Cokolvek urobia Americania, Izrael alebo Albanci je v poriadku. Cokolvek co Srbi, Rusi,… je zle. Mam este jednu otazku. Dokaze normalny clovek so svedomim zhodit atomovu bombu na 60000 civilnych obyvatelov male deticky a zeny a nevinnych muzov a potom pokojne spavat ako tak popularny prezident Truman? Nie je to tak trochu vojnovy zlocin? Tak ako je to v Kosove tak moze skoncit cela Europa a stovky rokov ked sa tu premnozia Moslimovia. Napriklad v Parizi je ich uz teraz dost.

[11] Obdivujem
Prof. Dr. Ferdinand Klinda mejl Sobota 5. 07. 2008, 12.11

Vážený pán režisér Dvořák, obdivujem a vysoko cením Vašu odvahu a postoj voči agresii. Mali by ste urobiť nemeckú, anglickú a francúzsku verziu Vášho filmu a rozposlať do TV zemí signatárov Mníchovskej dohody. Verím, že zapôsobia rovnako ako u nás.

Želám mnoho úspechov, F. Klinda

[12] dôvod?
Felipe mejl Úterý 22. 07. 2008, 20.18

[10] Moltisanti:Odporúčam prečítať tento článok: http://www.prop.sk/…_europe.html Tam nájdeš odpoveď na otázku, prečo USA resp. „NATO“ vstúpili do tejto vojny.

A samozrejme veľká vďaka za dokument, od prvých zmienkach o osamostatnení Kosova som o tom pochyboval, ale Váš dokument a niekoľko článkom mi dalo jednoduchú odpoveď na otázku, koľko je 1+1.

[13] Děkuji
Jarda Pondělí 28. 07. 2008, 10.38

Děkuji panu Václavu Dvořákovi za neobyčejný dokument a odvahu. Tento pohled na kosovský problém mi léta chyběl ve sdělovacích prostředcích. Vše bylo podáváno pouze podle zjednodušené rovnice Srbové = komunisti, tedy agresoři a slušní Albánci nevinné oběti. Způsob uvedení mi připomněl léta socialismu , kdy před uvedením „problémového“ snímku musel být „neuvědomělému“ divákovi řádně vysvětlen. Stydím se za svého ministra zahraničí , který podepsal dokument přirovnatelný k mnichovskému. Bill Clinton a George Bush by měli stanout před haagským tribunálem za své lži a agrese bez mandátů.

[14] Kosovo
V. N. mejl Středa 30. 07. 2008, 01.34

Film Uloupené Kosovo na mne velmi zapůsobil a je nejpravdivějším dokumentem o Kosovu. Současná politika USA je odsouzeníhodná(i když USA dokázaly vydělávat na každé válce), bombardování Jugoslavie byla agrese srovnatelná s přepadáváním států Hitlerem, Bush je největším válečným zločincem této doby a je nepochopitelné, kolik má obdivovatelů, kteří jeho vraždění schvalují, včetně našich t. zv. „politiků“. Je ostudou celého světa, že dovolí USA dělat si co chtějí (od napadení Jugoslávie ztratila OSN význam a NATO se již nemůže tvářit jako obranný pakt) – podařilo se jim rozbít další stát, získat prostor pro vojenskou základnu, teď má zájem o Česko (radar bude jen začátek) a hašteřivá Evropa se směšnou Evropskou Unií, bude stále místem, o něž se nadále budou velmoci přetahovat a počítat s ním jako s prostorem pro eventualní válečný konflikt.


Atlanka reaguje:

  • Proč a jak se co dělo v Kosovu jsou dvě různé strany téže „politické“ mince. Nežijeme bohužel v ideálním světě a nic není černobílé, jak nám tu předkládáš ty. To by bylo příliš jednoduché.
  • Nesouhlasím s tvým paušalizováním USA… ty totiž neudělaly nic jiného, než že zasáhly tam, kde demokratická Evropa totálně selhala – měla totiž zasáhnout sama mnohem dříve, a to už ve chvíli, kdy kosovští Albánci masakrovali Srby.
[15] Reakce na V.N.
Dolly Středa 30. 07. 2008, 12.22

I já zastávám názor, že to co se stalo v Kosovu je ostudou celého civilizovaného světa. Je mi zle z toho, že i vláda ČR se svým uznáním Kosova zařadila mezi ty odsouzeníhodné. Dokument je náhledem na problém z úhlu, který je úplně odlišný od úhlu pohledu, který nám byl dosud našimi představiteli i médii podsouván. Dík za něj autorům dokumentu, jakož i administraci tohoto webu. Ale reakce, jakou tady předvádí V.N. je krásnou ukázkou vrcholné stupidity.

V.N.: Smícháš li hrušky s jablky a třeba i meruňkami vznikne sice netradiční, ale možná i chuťově přijatelný a zajímavý kompot a můžeš vypadat jeko dobrý kulinářský experimentátor. Smícháš li ale to, co jsi smíchal ve svém příspěvku, nemůžeš vypadat jinak, než jako blbec! Tak se vzpamatuj, nebo tak zůstaneš!

[16] odpověď
V. N. mejl Čtvrtek 31. 07. 2008, 01.24

Atlanko a Dolly, škoda, že jste neseděli (ly ?) na při ve vlaku zasaženém americkým pilotem nebo nebyli někde na ulici, kam dopadaly humanitní bomby, bez nohy či jiné části těla by Vaše reakce byla jiná (pokud by Vám odpadl jen mozek, ve Vašem případě by újma nenastala). USA pomáhají v konfliktech vždy leteckými nálety, ať to padne kamkoli, proto jsem ně tak nabroušený – taková pomoc není nikdy pomocí, ale zbabělou agresí a navíc jim jde vždy o něco jiného, než o tu pomoc. V příspěvku jsem nemíchal hrušky s jablky, pouze ve stručnosti upozorníl na některé věci a nechtěl to rozpatlávat do podrobností pro přemoudřence Vašeho typu. Týdny masakrovat lidi ze vzduchu mohou jen váleční parchanti a další parchanti to pak okecávají vymýšlením důvodů, proč to bylo nutné. Ten hnus praktikovaný USA je bohužel jen černý.

[17] To V.N.
Dolly Pátek 1. 08. 2008, 14.16

V.N. Děkuji ti za přání, sedět s utrženou nohou v bombardovaném vlaku. Taktéž děkuji za tebou projevené obavy o osud a funkčnost mého mozku. I já tě mám ráda. :-D

PS: Četl jsi vůbec ten článek? Viděl jsi to video? Četls si pozorně po sobě ten svůj původní příspěvek? Četls pozorně moji reakci na něj? Četl jsi pozorně, co k tvému příspěvku napsala Atllanka? A hlavně: Pochopil jsi to???

Pokud ne, tak to, prosím, zkus udělat. Pokud ano, zkusím hádat: Antiamerikanista nebo komunista? Doufám, že ne obojí? ;-)

Tvá, „přemoudřelá“ Dolly :-P

[18] polemika na nic
A.B. mejl Pátek 1. 08. 2008, 19.28

Při sledování dokumentu o Kosovu se stačí jen dívat, není třeba ani sledovat komentář a úplně to stačí, aby bylo člověku nanic z toho, co ještě dnes dokáží lidé, ať již jsou z Kosova, Albánie nebo USA. Střet Dolly s V.N. nebo nějaké anti či ismus, masakry, které jsou skutečné, a které jsou konány téměř vždy ze zištných důvodů to nezlidští. Dnes se každá špatnost omlouvá zaklínadly typu „chceš, aby se vrátili bolševici? nebo aby tady byly zase sověti ?“ Nechce to nikdo, ale také nechceme vraždění ve jménu jakékoli ideologie. A to, co předvádějí USA v čele s Buschem, s nímž dávno většina lidí v USA nesouhlasí, dává více za pravdu V.N., který se na to dívá „černobíle“.

[19] skuste si precitat toto. zda sa mi to celkom objektivne
stefan Úterý 16. 09. 2008, 17.07
[20] unava
mejla mejl Neděle 28. 09. 2008, 18.26

ja jsem uz unavený z nazoru pro a proti tomuto dokumentu,ja tam nebyl,ja to nevidel na vlastni oci,ja nemohu soudit mrtve z kazde strany,ja nemusim verit obektivite vyberu názorů,ale co mohu posoudit je,že nikdy nebude fungovat stat ktery bude potlacovat minoritu. Je uplne jedno jaka mensina to je,ale pokud ma kazdy narok na svoji identitu , tak tedy vsem stejne. Vlamove,valoni,srbove,albanci,baskove,irove,IRA v jakekoliv podobe,madari na slovensku,slovaci v madarsku,osetove,abchazove,gruzinci,i haidler v rakousku,sudetaci,pobaltske republiky s jejich mensinami,a to bych jen v evrope nasel vic narodu a narodnosti s nevrazivosti vuci okoli.Co s tim? Uznat tedy pravo na sebeurceni i dolni casti horni dolni? Podle mě ano. Se vsim,co k tomu nalezi.

dix1 mejl Středa 29. 10. 2008, 22.29

[17] Dolly: ty mas kolko rokov 15 . take sprostosti tu uz dávno nikto nanapisal daj si klapky na oci


Atllanka reaguje:

Sprostosti tu píšeš leda tak ty a zcela mimo téma, ty puboši zo slovenskej dediny :)))

[22] Kosovo nie je Srbsko
Brian Čtvrtek 6. 11. 2008, 00.49

skoda ze autor tohto ci uz dobreho alebo zleho dokumentu nezil v Kosove, osobne by som mu odporucil Mitrovicu, Pej, Pristinu … aby spoznal to o com pise ze nie je

[23] Ďakujem
Fero SK Pátek 24. 07. 2009, 08.02

Ďakujem pán Dvořák za krásny, poučný a pravdivý film Uloupené Kosovo!!! Ludia by si mali vstúpiť do svedomia a uvidia na ktorej strane je pravda. Či na strane kresťanských Srbov, nášho bratského národa alebo na strane moslimských Albáncov, ktorí sú známí v Európe hlavne ako díleri drog.

Všimli ste si ako v Maďarsku rastie neofašizmus, vznikla Maďarská garda do Europarlamentu zvolili Maďari neofašistickú velkomaďarónsku stranu Jobik.....

Ludia otvorte oči, aj toto je dôsledok Kosova!!!

Ešte raz ďakujem, pán Dvořák, výborná práca ;-)

Škoda len, že Česi túto republiku s 50perc.nezamestnanosťou a zločinnosťou najvyššou v Európe, toto hniezdo dílerov drog, UZNALI ZA SAMOSTATNÚ REPUBLIKU :-(

Karambola Pátek 24. 07. 2009, 08.09

[16] V. N.:Véene, čteš ty vůbec co ti druzí píšou? Těžko, při takové mozkovně jako máš ty na co, že? Svět není černobílý a jednou se dozvíš, proč se to či to stalo tak a ne jinak, možná tím, že USA zabránily Srbům vyvraždit Albánce, zachránily prdel tobě, vole!

[25] Najlepší dokument v živote
MuadDib Sobota 8. 08. 2009, 23.28

Tak toto je vôbec najlepší dokument, aký som za 30 rokov svojho života videl. Ďakujeme, Václav Dvořák! Ja tento film šírim, kde sa len dá a rozmnožujem ho pre kohokoľvek, kto o neho prejaví záujem.

Hm, len škoda, že som bol taký lenivý a zaneprázdnený, že som si ešte nenašiel čas na anglický preklad, ale to najmä preto, lebo niekto si tú námahu už dal, aj keď výsledok toho prekladu nebol celkom úplne dokonalý.

Všetci poctiví a pravdu milujúci ľudia na vás môžu byť hrdí!

[26] Jednou pochopite
Sahram Pondělí 25. 01. 2010, 05.08

Jak ste hloupi byli ze ste nevideli jak vas pomalu islam pozira. Ja sem byla muslimka a me zdesilo jak se islam v Europe pretvaruje. Ceka jen na to az bude vice jich tu a pak uz po par zastraseni convertovat rady sami budete. Vy nevite nic jako je zit pod dozorem nabozenska police. Jako byt bicovani ze se treba utrete usta a budete podezreli ze ste se utreli mokrym kapesnikem a je Ramadan. Ja zazila kdyz me a moji kamaradku prepadli na ulici a tahali nas do auta. ja se ubranila a kamaradku unrsli a znasilnili ji 4 arabi. Delali ji to i do konecniku a byla potrhana. Kdyz je chytili rekli ze byla s nima dobrovolne a ze ji malo zaplatili a tak se msti. Oni dostali 2 mesice a ona za mimomanzelsky styk 50 rany bicem a 4 roky vezeni. Mela stesti ze prezila ale kdyz vysla je to stara zena. Ma 24 let ale dusi i jak vypada je 80. Probudte se, nebo vas za koukani na film umlati, muzi dostanou 70 ran a kazdy patek znovu. Dokud je neumlati vas. Islam je zlo!!!!!! Allah je podvod!!!!!! Je to jen sadismus kdo vladne!!!!

[27] Otřesné co je islám zač!
Karel H. mejl Sobota 14. 05. 2011, 10.31

Zcela legálně ukradl stát a najdou se tady takoví, co je ještě hájí. Je mi zle ze všech českých muslimáků a mauslimaček – ze všech halal stravu vyrábějících kolaborantů, ze všech multikulturních zrádců. Je mi zle z toho jak nosí náše baby sukně a gatě pod pupkem s rozkrokem u kolen jako harémový tanečnice, je mi zle z chlapů, co nosí gatě jak lantuchy a posluhujou v hotelech arabákům… Je mi zle z toho, jak se tady prosazuje kozomrdí anální sex a pedofilie! Copak nevíte, že to je všechno od těch hovad co si przní do análu vlastní dcery a sestry, sestřenice, protože se musí vdát jako panny? Všechny Ali Amiri, Sámery Issy a jiná muslimská hovada nakopat do jejich špinavé prdele a zaplatit jim lístek do muslimstánů. Postavit ten otrokářský inkviziční řád mimo zákon! Na co si hrajeme? Oni přiškrtí naftu? No a? Začneme těžit svou a oni rychle dolezou, kór když jim obstavíme konta v našich bankách. Islám je to nejhorší zpátečnictví, a otrokářský řád zmizí ze země až s posledním muslimem… jak řekl sir Churchill! Proberme se! Dokud je čas! Jestli to neuděláme do 2–3 let, bude pozdě!

[28] Konečne pravda
Michal mejl Pátek 26. 08. 2011, 21.11

Som zo severovýchodného Slovenska. Sme prevážne gréckokatolíckeho a pravoslávneho vierovyznania a o krivdách na srbskom národe sme dobre informovaní krajanmi žijúcimi vo Vojvodine. Som nesmierne rád, že konečne niekto prezentoval na verejnosti pravdu. Ďakujem pánovi Dvořákovi za tento dokument. Som spokojný aj so stanoviskom Slovenska, ktoré neuznalo samostatnosť Kosova. Predsa sa jedná nielen o srbskú ale aj o slovanskú zem. Ak budeme ustupovať, kto zaberie ďalšie slovanské územia. Maďari na južnom Slovensku a Vojvodine? Nemci Sudety v Čechách?… Potrebujeme takýchto reálnych dokumentov viacej, aby sme neskresľovali históriu. Na záver ďakujem ešte raz, je to super dokument.

3)

2) 3)

[29] O co v Kosově jde,
josef mejl Čtvrtek 15. 09. 2011, 13.36

[2] Ondra:Já nevím, ale bylo to zcela zřetelně řečeno.Že USA jako velmoc má další velkou základnu mimo území USA.A že jich již bratru je, více jak 900!!!

[30] Díky za tento film.
josef mejl Čtvrtek 15. 09. 2011, 13.45

Musím přiznat, že v dnešní době je dostatek důkazů, udělat si představu o mocenské síle USA. Jeho chuť mít vše pod palcem je dostatěčně známa.Investice do bojů se vyplatila, máme zas novou 70OOO základnu v Evropě.Těch pár lidských životů? to je jen drobnost.

[31] Asi vám všem hrabe
Slupka Pátek 23. 09. 2011, 10.46

Někdo vás dementi v Evropě prožrané hovady jak ementál pod palcem mít musí :)))

[32] Díky za tento pravdivý dokument
Jan mejl Úterý 31. 01. 2012, 15.19

V tomto dokumentu je pravdivě řečeno, jací ve skutečnosti jsou kosovští Albánci, že to jsou vrazi s tím naprosto souhlasím a souhlasím jak tu bylo popsáno NATO a OSN je to pro mne velice dobře a pravdivě natočený dokument. Vždy se naštvu, jak OSN spolu s NATO nedělá vůbec nic pro ochranu života a majetku Srbů. Nemyslel jsem si, že se ještě někdy bude opakovat Mnichov. V naší zemi některým lidem vadí, ukázka pravdy o OSN a NATO. Díky moc za tento výborný dokument. Je jeden z nejlepších.

robert Středa 29. 02. 2012, 00.55

nepochopili jste to ,není to o albáncích,srbech,muslimech,křestanech ba ani o pacholcích kteří si v tomto případě říkají přísluš. mírovích sil -kfor. je to všechno o tom že prostý člověk nepochopil že není žádná západní demokracie jak se to snaží všude propagovat. vždy jen lhali protože kradly a kdo krade musí nakonec i vraždit.....a to jen proto že pár lidí si chce žít jak bohové na olympu…

Královna Pátek 2. 03. 2012, 16.41

[33] robert: Ty máš dost – nauč se aspoň shodu podmětu s přísudkem a pak tu někomu říkej co nechápe. Napsat „lhali, protože kradly“, to už je opravdu velká demence.. :-) O co, že jsi na socce a bez práce?

Tak si to rozeberme:

  1. Nepochopili jste to, (na začátku věty je vždy velké písmeno)
  2. Albáncích, Srbech, (s velkým písmenem se píší příslušníci národností atd…)
  3. Mírových sil – jakých mírových ( mladých – ne mírovích jak máš ty)
  4. KFOR (neumíš li něco, googluj)
  5. Je to všechno.. (opět začátek věty, velké písmeno!)
  6. Vždy jen lhali (opět ignorování velkého písmene – člověče, to se učí už v první obecné)
  7. „oni“ kradli (ne oni kradly, to by bylo ony kradly)
  8. A to jen proto (znovu malé písmeno)
  9. Olympu (název, jméno)
  10. jako bohové na Olympu (jako, ne jak – to by byla otázka)
  11. V tom odstavci chybí spousta čárek dělících větu rozvitou – a za čárkou se vždy dělá mezera.

Správné znění:

Nepochopili jste to. Není to o Albáncích, Srbech, muslimech, křestanech ba ani o pacholcích, kteří si v tomto případě říkají přísl. mírových sil KFOR. Je to všechno o tom, že prostý člověk nepochopil, že není žádná západní demokracie jak se to snaží všude propagovat. Vždy jen lhali, protože kradli, a kdo krade musí nakonec i vraždit… A to jen proto, že pár lidí si chce žít jako bohové na Olympu…

Jak vidíš, nasekal jsi v krátkém odstavečku chyb jako máku. Opravdu se to hned tak nevidí. A to tě má někdo brát vážně? Jdi se bodnout, rudý propadlíku Janebo! :-D :-D :-D

[35] Ďakujem
MR mejl Středa 4. 04. 2012, 13.52

veľmi súhlasím s natočeným filmom a som rád, že sa niekto odvážil poukázať na pravdu. Svetové média s nami manipulujú a dezinformujú nás všetkých. Prajem Vám, aby tento dokument videlo čo najviac ľudí na svete a uvedomili sa, že ten čo má v rukách média má aj moc nad nami všetkými.

[36] Dekuji
Ivan mejl Středa 11. 07. 2012, 18.43

Dekuji za tech par poslednich lidi v nasi zemi jako je pan Dvorak. Otevrel jste oci me a doufam ze i jinym lidem.

I.A.

[37] Teda
vitak69 Čtvrtek 12. 07. 2012, 17.50

ty komenty jsou tedy síla. Třeba Josef. V jednom komentu píše, že USA mají mimo své území 900 základen. O necelých 9 minut později píše, že těch základen mají 70000. To je teda fofr, jak jim ty základny rostou. Safra a kde je tedy mají???? Chápu, že ne každý může souhlasit s tím co se stalo v Kosovu, ale vymýšlet si za každou cenu nějaké nesmysly, které jsou na úrovni retardovaného člověka je hodně silné kafe. To, že tady nemáme americkou základnu nebo radar se nám již brzy může pekelně vymstít a doufám, že Josef a další jemu podobní dostanou nějakou pěknou rachejtlí mezi oči. Dovolím si parafrázovat divadlo Járy Cimrmana: „Až půjdu přes most Karla do divadla Národa na stěnu Čerta, uznám, že jste zvítězili. Ale bude to vítězství Pyrrhy". Protože tak nějak se mi jeví některé komenty. Radar nemáme, ani základnu, ale za to máme Sobotku, Ratha, Škromacha a na hradě již možná brzy bude sedět Jiří Dienstbier, který nemá nic proti spolupráci s komunisty. Tak vzhůru, Ať rudá vlajka vlaje dál!!! Lůzo! :-(

[38] snad zvítězí pravda a láska
petricic mejl Pátek 5. 10. 2012, 10.40

[37] vitak69:Dobrý den pane viták69…pan Josef to psal dobře ..ano 900 základen a jedná 70 tisícová – co do počtu kapacity Vojáku. jen k porozumění…chcí jen říct to …jsem Srb žiju tady jíž 27 let ..ještě za bývaleho režimu jsem se sem dostěhoval za ženou s kterou žiju do dnes, tak že jsem zažil bývaly režím a to co se tady, dříve dělo nebylo v pořádku ale dělaly si to vlastní lide…protože musely být papežtější než papež, kdo sem pozval „soviety“ v 68 „my samy“ (píšu My jelikož po 27 letech co známtuto krásnou zem která je mojím domovem jsem tak směly se považovat už za čecha). ..ne nekdo jiny a ted když jsme na ně pomalo už zapoměnly a any pes po ních neštěkne zase se najde někdo kdo nás tady chce strašit .....mě osobně přijde stupidně aby někdo zastrašoval lid zdější s komunistama a to po 22 letech „demokracie“ podivejte se v „demokratickém“ německu se komuniste z NDR dostaly do vladý a dokonce vyhráli i volby…a nikdo inteligentní nestrašil lid s Komunisty :-)Pane je to jen o lidech …o morální zralostí člověka a jak byl vychován rodiči…o tom to je a aby používal svůj vlastní rozum a nenechal se zmanipulovat obrazovkou a zprávamy který jsou dost často vytržený z kontextu… :-( jsem rád že tento dokument vzniknul…a že poukazal alespoň část toho utrpení kteřý srbsky národ ve sví vlastní musel potupně snášet za podpory demokratického světa. Pamatujte že historií píše vítěz…jaká by byla kdyby němcí vyhráli válku ?? a jaká je ted když Albánci dosáhly své ? Nejsém protí Albáncům a znám Albánce který jsou normální morálni lidi, nedám na ně dopustit …neházejme všechny do jednoho pytle…ale mělo by se po pravdě říkat co se tam děje …je to první dokument který tak otevřeně popisuje strádání a systematické vyhlazování jednoho národa se svojí vlasti…stejně to bylo i tady v Sudetech před válkou a potom během ní …kdy tisíce českých rodin musely „dobrovolně“ opustit sve domovy!!! a ted to podporujeme znovu …ale vlastně je to táák daleko tam někde na Balkánu ..co je nám po Srbech ale chudáci Albánci …ty jsou pořád utlačování ale kým vždyt tam už nikdo jiný není ??, a proč USA, NATO OSN a všechny ty přihlížeči v nablýzkanych uniformách nezasáhne v „občansky válce v Syrií“ ??protože se bojí odvět ve vlastních státech ze strany muslimu… a tak je to v pořádku at si v Syrií dělají to samy je to přece záležitost suveréního státu, stejne jako jsou ve Španělsku Baskove a ETA je Teroristická organizace, v Irsku maji RAF také označena za Teroristy a na Kosovu mají UČK, ale zajimave je to, že UČK uznavají demokratičké společností a dokonce na základě etniká uznaly státnost!! co ostatní etnika …ty nemají právo se v jakekoliv státě odělit ?…Možna v budoucnu se najde nějaky odvážlivec a rozkryje novy „Kosovogate“…a jak to vlastně bylo … ale to už ty zmarnění životy nevráti. Dokument je realní a děkují za ně i všem kteřý vyjadřují tady podporu nejen Srbum ale i všem morálně zralím a dobrým lidem… Je tolik co bych chtěl říct ,napsat ale na to tady to nestačí… pokud jsem dělal pravopisní hrubky tak se omlouvám ..píšu to drobek emotivně a český jazyk je těžký děkují Ing.Ilija Petričič :-)

Mischa mejl Čtvrtek 18. 10. 2012, 22.26

Dobrý den, je tu spousta komentářů, spousta názorů… Neodpustím si to a přidám jeden menší i já. Myslím si, že obě strany, jak srbská tak albánská si nemají co vyčítat, na obou stranách docházelo k zrůdnému zabíjení nevinných lidí. Ale tento dokument je mi osobně velmi nesympatický, nebot ukazuje pouze pohled srbů… Neviděla jsem jedinou výpověď albánce, běžného občana, pouze Srbů… Během války obsadila srbská armáda celá města, plná albánských občanů, většinu jich nahnala do velkých kamionů a násilím odvezla do Albánie, kde je pod výhružkou smrti nechali napospas bez přístřeší, peněz, majetku… Mnoho opuštěných albánských domů potom spálili… Nikoho se neptali, s nikým nediskutovali, mladé, staré, děti – všechny bez vyjímky odvezli do Albánie s tím, dělejte, co chcete, zpět se nevracejte.. Takových lidí byly stovky možná tisíce, o tom dokument neříká nic… Mnoho albánských vesnic vypálili a všechny povraždili…V dokumentu ani zmínka…To vše nejsou spekulace ale holá pravda, kterou si prošla má rodina…

To vše nemění nic na faktu, že tisíce lidí zemřelo na obou stranách úplně zbytečně.

I to by měl pravý „objektivní“ dokument obsahovat…

petricic mejl Středa 31. 10. 2012, 12.39

[39] Mischa: Dobrý den pane čí paní Mischo, v jednom jsem s Vámi za jedno a to že byly promarnění spoustá nevinných životu na obou stranach úplně zbytečně. Ted bych reagoval jen jak píšete na fakta.Mě se ten dokument líbí a důvody vám napíšu.

Píšete že poukazuje jen pohled Srbu… celá léta jsou jen prezentováná pohledy Albánských spoluobčanu a to nejen tady ale v celosvětovém měřítku..a ted když poprvě se natočil takový dokument který je navíc i cenzurován ,tak píšete že je tendenční a že nejsou to vypovědi" běžných občanu" ale pouze Srbu…a ty nebyly nebo nejsou běžný občany? Když už na to přijde kdo vlastně byl pořad ve Skupštini Kosova? (tehdější Parlament v autonomní oblastí Kosovo)..vesměs Albánský spoluobčany a ty těch pár hlasů srbu přehlasovaly …smůla..ale zákon se musel ctít a i nepravostí se líp zamaskovaly a pokud by se někdo ozval …tak to byl „velikosrbský nacionalista“ po horlivých debatách …bych rád dostal vysvětlení jak je možno aby jak píšete srbská armáda která vlastně byla v té době občanské válce ne srbska ale jugoslávska…obsadila vlastní území? to znamena že sami sebe okupovaly ?? Píšete také že všechny odvezly do Albanie.. hmm sleduju dost zprávy a hodně jsem i koukal na YT…ale nějaké masovní deportace které by unikly mediím a nebyly použití jako ukázka genocidy protí Albánským spoluobčanum jsem teda nezaznamenal..vím ale jedno že do „Srbská“ uteklo kolen 150 tis. Albánců o tom se samozřejmě nepsalo ale ví se o tom …proč? A pokud vaše rodinna prodělala takové utrapy tak se já jako slušný člověk a Srb omlouvám za to co vám „debilove a kreténí " způsobily Vám i vaším…ja jen můžu říct jedno …když jsem jako mlady v roce 1982 byl vyslán naší firmou Janko Lisjak na montáž na stavbu "Biblioteku v Prištini“ …a večer jsem vyšel do města kde pomalu ani jeden nádpis nebyl v oficiálním jazyce napsám a kde me nechtěly obsloužit v hospodě protože jsem nemluvil albánsky tak jsem si říkal ,narazil jsi na blbce, ale po pár dnech v Prištini jsem vlastně zjístil že to není o blbcích ale o tom že to nechtějí… tak proč utíkaly potom z Albánie do Judoslávie? Tady v Čechách kde mám druhý domov …také nemůžu říkat že chcí svoje školy , fakulty a občanku ve srbštině…to ale v bývle Jugoslavií bylo možné, a je to dobré že to tak bylo …jen mě mrzí že ty pedagogové neučilý naše albánské spoluobčané ke snášenlivistí a tolerancí…jednou dokonce když jsem si tady v Praze musel vyřídit nové cestovní doklady v roce 1994 tak jsem na Ambasádě Jugoslávie dostal cestovní Pas a ten byl v Albánštině a francouzštině!!......koukněte se do srbska …snad všechny pekaři a cukráří jsou Albáncí…viděly jste někde vypálený obchod čí bojkot techto občanu…u mě na vesnici a ta je 35 km od Bělehradu jmenuje se Kupinovo máme tam Cukráře Albánce …a je tam pořád a já na Veliju a jeho rodinu nedám dopustit vždyt jeho táta starý Azim měl tu nejúžasnější zmrzlinu široko daleko a pokaždé jsme čekaly před barákem u babičky u nás abychom v lété slyšelá jak na kole jezdí a vyvolával „Slááádoooolééééd“ a my jsme jako děti tam staly a místo peněz kolik krát za jedno vajičko dostaly zmrzku…a byla to nádherná doba…dnes navíc lidi s Kosova utekly k nám do Srbska..a jsou tam a nikdo je netírá a neutlačuje…jsou to lide normální který mají jen strach z idiotu který ve jménu něčeho čemu samí ani nerozumí dělají to co dělají …demokracié je také o tom ctít zákony a řád. Je to můj názor na věc…nejsem nacionalista ale jsem hrdý že jsem Srb a mám rád všechny Jugoslávské – národností který myslely to jak se hlásalo bratrstvo a jednota…protože Jugoslávié byla jen tak silná a svobodná jako sílá všech národů který tam byly pohromadě a davaly si navzájem to dobro z každé kultury…Ilija Petričič

[41] NATO VS. SSSR
Slavian Stalin mejl Pondělí 15. 04. 2013, 01.12

NATO – !!! North Atlantic Terrorist Organization !!!

jedina odpoved: SSSR – !!! Svaz Svobodnich Slovanskych Republik !!!

!!! Kosovo is SERBIA !!! !!! Kosovo je SRBSKO !!!

[42] Pravda
Luděk mejl Neděle 15. 12. 2013, 11.42

Dokument jsem viděl, něco jsem si i přečetl. Pravda se nedá popřít, čas ukáže. Musíme jenom našim dětem vysvětlit kde ta pravda je a že se z Politiky nedá očekávat. Dějiny píšou vítězové, ale názor by si měl udělat každý sám.

[43] Ahoj
Dušan mejl Neděle 5. 01. 2014, 23.46

Ahoj,som rad že sa aspon niekto takto intenzivne venuje Kosovu a vôbec problemu na balkane.Media nič neukazuju (ani v čase konfliktu-90 rokoch) a ak ano tak neuvadzaju všetky fakty a problem sa odprezentuje len okrajovo.Som vdačny že na Slovensku neprijaly Kosovo ako štat a bohužial hanba Ceskej polotickej elite že ano.Mali by sme o tom hovorit a stale si to pripominat pretože Kosovo je Srbsko ale Srby ostaly samy a politika eu ich jednoducho prevalcovala.

Nelze přidávat nové komentáře.