Atllanka

8.5.2008: Klikněte vlevo na Vyhledávání a zadejte co hledáte, např.: Mašínové, islám, socani, atd. Nížeji se Vám zobrazí texty slovo obsahující. Rozklikněte a vyberte si článek. Hezký den, přeje Atllanka… :) … Starší aktuality

Udavač z Těšína - komentář

Komu zvoní hrana? Zvoní v Česku pravdě a lásce?

 

Český národ se vyznačuje tím, že rád odpouští udavačům a práskačům, fandí zlodějům a vrahům, a lidem s úchylkami – je to takový „lidský“ národ, národ který má pochopení a soucit… hlavně pro hajzly, znárodňovače a darmožráče

Všechno by bylo v pořádku, humanita a odpouštění je správná věc… Ale!…

 

 

Oni zároveň neodpouští čestnost, spravedlivost a už vůbec ne úspěch, ponižují vlastence a z hrdinů dělají vrahy – viz Mašínové. Jakoby se raději ztotožňovali s malostí, pokřivenou zbabělostí a hanbou, než s úspěchem, velkým duchem, statečností a slávou.

 

Napadá mě jeden trefný citát:

  • Mužici vydrží všecko co si pán vymyslí!

 

ANO! Nohavica byl mužik a proto se dal zlomit, dal se k těm velkomožným pánům soudruhům aby mohl dělat co chtěl, aby nemusel do dolů, do kotelny, pivovaru, či do emigrace, zradil kamarády, zradil přátele, a zřejmě zradil i sám sebe.

 

Jarda Hutka k Nohavicovi – komentář

 

Jarda Hutka o tom složil a nazpíval písničku, nazpíval ji už v červenci, všechna media mlčela… pročpak asi? Písnička kolovala tak dlouho po internetu – de fakto v Samizdatu, až si jí povšiml iDNES a zveřejnil ji.

A ejhle! Všechny naše televize se předháněly se zveřejněním… všechny noviny se předhánějí se zprávou starou téměř čtyři měsíce! Že by to páni investigativní novináři nevěděli? A co bulvár, ten taky nic? Jak udivující, že?

 

 

A co sám Nohavica – ten taky nic? Proč nevystoupí a neřekne:

  • Lidi, já byl prostě zbabělý a dělal jsem to, abych nemusel přestat vystupovat a dělat co mě baví…
  • a tak jsem vlastně i napomáhal k tomu, že se tu režim dobře držel, a on mi za to defakto vymýtil konkurenci.
  • Všechny ostatní zakázal, vysídlil a já tu zbyl jediný Vysoký Vysockij Převysoký…

 

Proč tolik povyku, abychom nechali Nohavicu na pokoji? Proč si TV Nova neodpustila srovnávací poznámku o úspěšnosti? Nikdo Nohavicu za to přece nezavírá, nikdo mu nebere majetek, nikdo ho nebije ani nemučí, jako jeho soudruzi kdysi mučili např. Vlastu Třešňáka:

 

 

Jediné, co můžeme udělat je, odsoudit jej morálně – nechodit tleskat udavači a zapomenout!

Ovšem i to se zdá Čecháčkům všeslitovným zřejmě moc kách! Ale, copak, copak, že by sami také měli máslo na hlavě, udávali, a ponižovali se aby mohli dělat svou práci?

On totiž Čech jako člověk se dá definovat i jednou podivuhodnou vlastností – přežije cokoli, jakýkoli útlak, jakoukoli porobu a to vše bez skrupulí za cenu svědomí, svobody, zrady, udavačství, čehokoli…

 

 

Poznávají se tedy v tom Jaromírovi Vysokém Převysockém? Já říkám jednoznačně BINGO! Ergo:

  • Koncerty těšínského udavače jsou plné udavačů.. davačů.. avačů.. vačů.. ačů.. čů.. ů. (Vypůjčeno od Jana Wericha s laskavým svolením ;) poznámka autora)

autor Andrea Andrea (aa)  

Čtěte také:

 

Bonus – Hádala se duše s tělem

 

 

 

Navštivte archiv textů   Vstup do diskuze zde 

 

Zhlédněte Inkubátor Atllanky   Atllanka Vás vítá – Welcome

 

Komentáře na našem webu se zobrazují s určitým zpožděním, omlouváme se Vám, ale je to nezbytná ochrana před hulváty a hlavně před reklamním spamem…

 



pošli na vybrali.sme.sk jaggni to! Linkuj.cz pridej.cz

««« Předchozí text: Manipulace, provokace, dezinformace (7.část) Následující text: Komunismus - Legální vraždění »»»

Atllanka | Pondělí 17. 03. 2008, 08.41 | Česko, Politika, Komentáře | trvalý odkaz | vytisknout | 10651x

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář
[1] trapné
eM Úterý 13. 11. 2007, 18.39

trapný článek

[2]
divílek mejl Středa 14. 11. 2007, 07.52

[1] eM:Rudý režim zničil díky udavačům miliony lidských životů – nemohli téměř nic, jen držet hubu, pracovat a reprodukovat levnou pracovní sílu. Trapné tedy je, že tisíce malých donašečů držely u kormidla 41 let jinak neudržitelný režim, kdy nevzdělaní ševci nebo krejčí dělali ředitele a vzdělaní lidé s lopatou nebo v kotelně. Tohle by položilo jakoukoliv ekonomiku. Ale trapné je i to, že kolem některých lidí se chodí po špičkách jen proto, že prodali pár desek nebo koncertů, ale morálka přece není o tom, kdo je komerčně úspěšnější. V tom má pravdu Hutka: udavač-písničkář je vždycky odporný a v policejním státě o to více nebezpečný – dostane se jako práskač i tam, kam se „obyčejní“ práskači „z lidu“ nedostanou.

[3] Souhlasím
Balladia web Středa 14. 11. 2007, 11.24

Naprosto souhlasím s tebou, šašek má říkat vždy pravdu, a proto si mnozí králové vydržovali šašky, protože ti byli jediní, kdo jim ji dokázal říkat – a mnozí za to zaplatili i životem. Lidový kašpar, kterého si lid platí, vydržuje a ctí a on mu za to lže, jsa spřažen s nepřítelem o kterém defakto bez rizika zpívá, je naprostý humus! Mnozí lidé byli perzekuování jen za to, že navštěvovali jeho koncerty, zatím co on byl v teplíčku a pohodě – je to hanba, a hanba je i to, že i dnes po takové době se najdou „lidé“ kteří udavačům tleskají a fandí.

[4] pro Trapáka
Balladia web Středa 14. 11. 2007, 11.26

[1] eM:Trapnému vše trapné, také ses poznal? :-P :-)

[5] Čecháček týdne
Pan Čecháček mejl web Neděle 18. 11. 2007, 17.08

Trefa, však taky zvítězil v Čecháčkovi týdne viz http://cechacek.nazory.cz/…ir-nohavica/ Ještě že to nevyhrál Julínek…

[6] Děkuji za typ
Atllanka Neděle 18. 11. 2007, 18.36
[5] Pan Čecháček: Juknete do odkazu u clanku. Atllanka ;-)
[7] Beze slov...
Zelee mejl web Pondělí 19. 11. 2007, 14.05
[8]
Nemo Pondělí 19. 11. 2007, 17.54

Člověk,který dělá špatné věci,je špatný člověk. Nic na tom nemůže změnit ani to,že dokáže psát krásné verše. Vystupovat jako oponent režimu a přitom jiné, skutečné oponenty udávat je špatné. Tudíž je Nohavica špatný člověk. Ale nejhorší na tom všem je to, že člověk s notně pokřiveným charakterem se stal idolem velké části naší populace. V jakém světě to žijeme,když oslavujeme práskače a házíme špínu na toho,kdo na něj poukázal? Hutka je jednou z největších českých osobností 70. let. Jeho duševní čistota a čest je všem,kdo jej znali před jeho emigrací dobře známa. Na sklonku r.1967 napsal píseň Pravděpodobné vzdálenosti, ve které zpívá: „Nejsou zločiny, za které by se mělo střílet Pouze za lež, která se pravdě podobá…“ Měl pravdu a má ji dodnes. Je mi zle z toho,že plivete na člověka,před kterým by jste se měli hluboce klanět.

[9]
lefiath Středa 21. 11. 2007, 10.11

Na druhou stranu, na koho on donášel? Prý na své kolegy… hm, to toho způsobil. Já sice nechci tvrdit, že borci z charty77 a podobný neřád byli celebritami své doby, protože samozřejmě taky byli pronásledováni, ale co takhle se obrátit svým zrakem k zakázání jisté strany, která u nás stále působí? Co odsoudit skutečné estébáky a ne nějakého písničkáře, který (kdoví jestli) donášel na pár svých kolegů, kterým se ostatně nic děsivého nestalo. Nechci ho tu nijak obhajovat, protože nevím, jak to bylo, nevím, jestli je to pravda, nebo vymyšlené spisy, což se ostatně také dělalo, když už onen moloch dodělával, ale jenom to dokazuje ubohost našich médií a zájmu. Zajímá nás (nebo novináře…) víc někdo, kdo neudělal ve srovnání s lidmi, kteří si tu beztrestu chodí dál, nic význameného. Ale zase zpívá, takže přitáhne víc pozornosti než nějaký bachař v parlamentu, který je navíc nadmíru ošklivý.

[10] Helou!
Indy Pátek 4. 12. 2009, 14.41

I Love Web! I Love Hutka! I Love Atllanka!

[11] čau
radek mejl Úterý 28. 01. 2014, 17.58

myslím si,že žijeme teď a tady a co bylo fakt už nikoho nezajímá.Koukejte radši do předu a podle nejlepšího svědomí dělejte co vás baví a snažte se nikomu neubližovat .Nikdo si nedokáže představit jak by se asi zachoval kdyby byl ve stejné situaci.Muzikanti a umělci nejsou žádní bojovníci ale pouze lidé
:-) :-)


Atllanka reaguje:

To co jste zde napsal, svědčí o tom, že jste hloupý člověk a to ani nepřihlížím k vašemu pravopisu, který je rovněž všeříkající. Lidé, kteří se nezajímají o svou vlastní minulost, nemohou nikdy pokročit dál, ba právě naopak, budou nuceni si ji zopakovat. Přeji vám hezké umírání v další světové válce.

[12] Souhlas s Atlankou
Vlad Neděle 2. 02. 2014, 07.35

Nemohu nez souhlasit. To bych chtel videt pana Radka jak by se nezajimal minulosti, kdyby mu nekdo zprznil dceru, nebo ho okradli o majetek, zavreli rodice. To bych byl opravdu zvedav, jak by se nekoukal dozadu a sel by do predu. Jak muze nekdo neco takoveho napsat. To je opravdu hruza hruzouci. Jste opravdu hloupy jedinec. S tim mohu jen souhlasit. 8-O

Nelze přidávat nové komentáře.