Atllanka

Nebyla uložena žádná novinka

Hledá se další pedofil...

Interpol prosí na webu: Pomozte najít dalšího pedofila

 

Motto: Pomozte najít tuto lidskou hyenu, která brutálně a bez jakéhokoli soucitu zneužívala chlapce v jihovýchodní Asii…

 

Interpol pátrá

Fotografii dalšího muže podezřelého z pedofilie zveřejnil na své internetové stránce Interpol. Ani po dvouletém pátrání se ho totiž mezinárodní policejní organizaci nepodařilo identifikovat.

Poprvé tuto strategii Interpol využil minulý rok. A slavil s ní úspěch: díky reakcím, které přišly z celého světa, zjistil totožnost dvaatřicetiletého pedofilního Kanaďana Christophera Neilla. Ten byl později zatčen v Thajsku a nyní ho čeká soud.

Interpol doufá, že veřejnost pomůže i s identifikací i této mužské pedofilní hyeny.

 

08.05.2008 – AKTUALIZACE

Interpol úspěšně zadržel osmapadesátiletého muže, kterého kvůli pedofilii hledal přes internet. K jeho nalezení tímto způsobem stačily dva dny. Muž byl nakonec identifikován jako Wayne Nelson Corliss, který se živí jako herec s uměleckým jménem Casey Wayne.

Zatčen byl ve městě Union City ve státě New Jersey. Jeho fotografii před dvěma dny zveřejnil na internetu Interpol, kterému se muže podle snímku dlouho nedařilo identifikovat. Po zveřejnění fotky Interpol sdělil, že během jednoho dne přišlo na 200 tipů, kdo muž je.

Interpol 

Související texty:

Čtěte také:

 

Navštivte archiv textů     Vstup do diskuze zde 

 

Stáhněte si naše Prezentace       Atllanka Vás vítá – Welcome

 

Komentáře na našem webu se zobrazují s určitým zpožděním, omlouváme se Vám, ale je to nezbytná ochrana před hulváty a hlavně před reklamním spamem…

 

Atllanka | Úterý 6. 05. 2008 | Archivováno 10.01.2012 | přečteno 2 859×



pošli na vybrali.sme.sk jaggni to! Linkuj.cz pridej.cz

 

Komentáře k textu

[1] Neplést pojmy ludek Středa 21. 05. 2008, 21.47

Skutečně Interpol hledá lidi, jenom proto, že jsou pedofilní? To nemá nic jiného na práci?

Teď vážně. Často se setkávám s názorem, že pedofilie = ubližování dětem. To je ale špatně. Pedofilie je parafilie. Tedy náklonost (často s erotickým rozměrem) k dětem. S tím se člověk rodí a často s tím dokáží lidé žít aniž by někomu ubližovali. Bohužel takový antipedofilní postoj, který je vidět na této stránce vede jen a jen k tomu, že lidé touto poruchou trpící nemají odvahu se se svým problémem včas svěřit odborníkovi.

Zdar diskutujícím.[2] pro ludka ajelen Pátek 23. 05. 2008, 23.47

Bože, ty jsi hnus… to se hnedka nevidi, tebe měli ojet už v kojeneckym vjeku bych ti dcl přál! 8-)

[3] Pro Atlanku a ostatní. Jaroslav Bahník mejl Sobota 24. 05. 2008, 00.43

Příspěvek ludek je alamrmující. Je možné se vyjadřovat takto anonymě? Jak to můžete vůbec zveřejnit. To, že do vašeho webu dávají příspěvky bývalí komunisté a registrovaní členové STB. Na to jsem si zvykl, ale toto je nekomentovatelné. Pěkné dny. Doufám, že to bylo nedopatření.

[4] Trest smrti je to, co nám schází Královna Sobota 24. 05. 2008, 08.22

Když on Luděček má přece právo na svůj život a kvalitní sex, a za to, že je pedofil přece nemůže… Nějaké to děťátko sem, nějaké tam, co se zneužije aby on měl u čeho onanovat… co na tom záleží? On přece koukáním nikomu neubližuje… a že k výrobě těch filmů a fotek byly nějaké děti použity? No a co? Jistě sám jednou poskytne svoje děťátko nějaké pedofilní zrůdičce… je přece tak tolerantní… že Luděčku?

P.s. Myslím, že obnovit trest smrti za vraždy, pedofilie a jiné sadistické praktiky by bylo nanejvýš na místě.

[5] opet reakce na sve predstavy pizi Sobota 24. 05. 2008, 11.17

Zase reagujete na veci ktere vkladate ludkovi do ust. Prectete si prosim znova jeho prispevek. Taze se zda je spatnym pouhy fakt byt pedofilnim, nikoli zda je spatne ublizovat detem. Clovek muze byt pedofilni a pritom nikdy sex s ditetem nemit, stejne jako muze byt heterosexualni a nikdy nemit sex s opacnym pohlavim.

Ovsem kdyz si prectu clanek vidim, ze tam se mluvi o skutecnem zneuzivani a ne jen o samotnem faktu pedofilie. Takze podle me je ten prispevek lehce mimo.

Kralovno – Precti si svuj prispevek. Vsimni si, ze se cely sklada z vet ktere vsouvas dotycnemu do ust (ma prece pravo, detatko sem, koukanim neublizuje…) to vse jsi rekla ty a ne on. No a pak nasleduje tva rozhorcena reakce na tva vlastni vymyslena slova.

Myslim si, ze ublizovani detem je spatne. Ostatne jako jakekoliv jine ublizovani.

Pedofilie neni sadisticka praktika. Pedofil nema zamer vyvolavat bolest a utrpeni.

Co se tyce trestu smrti, myslim si ze jsme natolik bohata spolecnost, ze si muzeme dovolit misto zabijeni dozivotni izolaci jedincu neschopnych zit v nasi spolecnosti.

[6] Kam jsem to přišel? karel Sobota 24. 05. 2008, 22.26

To je sjezd obhájců pedofilie? O těch, kteří se s touto úchylkou narodili a dokáží ji ovládat, snad tento článek není. Tak o čem to tady ti zastánci pedofilie žvaní? A mezi náma: Každý dospělý člověk se dřív nebo později pokusí naplnit své sexuální potřeby. Tudíž každý pedofilní jedinec představuje naprosto reálnou hrozbu pro naše děti.

PS: Královno, pokud je ti míň než 15, buď na tomto diskuzním fóru mimomořádně opatrná a hlavně se nenechej nalákat Luďky a Pizi na čokoládku, nebo tak něco. Zdá se, že by moli být nebezpeční ;-)

[7] kazdy pizi Neděle 25. 05. 2008, 11.23

Karle, zivot me naucil ze vety obsahujici slova jako kazdy, vzdycky, nikdy, nikdo… byvaji vetsinou nepravdive zvlaste mluvi-li o lidskem chovani. Lide jsou natolik pestra skupina, ze najit neco co dela kazdy je docela problem.

Stejne tak i nyni nesouhlasim s tvym tvrzenim ze kazdy dospely clovek se pokusi. Ne, kazdy ne. Zvlastni ze na zacatku mluvis o pedofilech, kteri dokazi ovladat a hned vzapeti jejich existenci popres.

Ublizovani at uz detem, nebo dospelym je spatne.

A co takhle pojem realna hrozba? Hrozba je pravdepodobnost ze se neco v budoucnu stane. Je to vestba, predpoklad. Jak to muze byt realne? Pedofilove predstavuji hrozbu pro deti, ano. Ale gradovat hruzu pouzitim pojmu realna hrozba, jako by to dokazovalo nutnost ze kazdy pedofil zneuzije dite, nebo snad jistotu ze kazde dite bude zneuzito? Realna hrozba to byva ten pojem co umozni napadnout jiny stat pouzitim doktriny preventivni obrany. Retorikou se z pouhe moznosti udela malem dokonany cin.

Ano, existuje nenulova pravdepodobnost, ze se vase dite stane obeti pedofila. Tak jako nenulove pravdepodobnosti ze ho prejede auto, bude zastreleno, nekam spadne, dostane nevylecitelnou nemoc, atd… Tato pravdepodobnost tu bude stale, dokud vase dite nebude posledni lidskou bytosti na planete. Jelikoz to asi hned tak nenastane, bude treba se s tim smirit. Cimz netvrdim, ze snaha ochranit sve dite pred pedofilem je nesmysl, ovsem tato snaha nemuze mit formu koncentraku pro kazdeho u koho se najde obrazek. Trestany mohou byt pouze konkretni ciny, ne myslenky. Ano clanek, ke kteremu je tato diskuse, hovori pravdepodobne o chlapkovi ktery konal a mel by byt tedy podle toho potrestan a spolecnost ochranena, mel by byt potrestan za to ze ublizil diteti, nesmi byt trestan jen za pouhy fakt ze je pedofil, tedy clovek ktereho vzrusuji holky bez vyvinutych pohlavnich znaku.

[8] Pro Pizi. Jaroslav Bahník mejl Neděle 25. 05. 2008, 22.57

Chtěl jsem se této připomínky nebo řekněme reakce vyvarovat. Jsem zastáncem:

kdo má názor, připomínku, komentář, neměl by se za to stydět to dělám celý život a nebylo, ani to není lehké takže Pizi napiš kdo jsi, jak je s Tebou s možné spojit dle toho co prezentuješ, soudím, že jsi inteligentní člověk, mnohem chytřejší než mnozí jiní dopisovatelé tohoto webu dle mého názoru by jsi byl špičkový politik

Pěkné dny J.Bahník

[9] Vysvetleni mého příspěvku ludek Pondělí 26. 05. 2008, 20.14

STOP! STOP! STOP!

Ujeli jsme malinko někam jinam… Pokusím se shrnout mé myšlenky do stručných, ale zato snad jasnějších bodů

Ubližování dětem je špatně sexuální obtěžování/zneužívání nebo nedejbože sex z dětmi je špatně

tyto dva body uvádím na začátek a můj předchozí komentář je v žádném případě nepopírá.

Plně souhlasím s tím, že Interpol hledá muže, který dětem ubližoval a že by za to co udělal měl dostat trest. O tom žádná. To s čím nesouhlasím je poměrně nešťastná formulace těchto vět:

Fotografii dalšího muže podezřelého z pedofilie… Interpol úspěšně zadržel osmapadesátiletého muže, kterého kvůli pedofilii hledal…

Proč? Protože to, že je někdo pedofil ještě neznamená, že něco provedl. Statisticky je totiž známý fakt, že trestné činnosti na dětech se pedofilové dopouštějí v deseti procentech případů. Zbylých 90 mají svědomý lidé, kteří jsou sadisté, alkoholici, agesoři. Tito lidé totiž (narozdíl od pedofilů) necítí k dětem naprosto žádnou lásku a tak se nezastaví před ničím.

Proč píšu, že protipedofilní články jsou špatně? Protože pedofilé existují. Sami si svou devijaci nevyberou prostě s ní žijí. Pokud bude společností pedofilie považována za zrůdnost nebudou mít odvahu se svěřit odborníkovi. Pedofil bez řádné péče odborníka – sexuologa je několikanásobně nebezpečnější pro děti než pedofil nekontrolovaný.

Za tento názor mě klidně zabte.

[10] Milý Luďku. Karel Jemelka mejl Pondělí 26. 05. 2008, 22.45

Snad by se i dalo souhlasit. Mám ale jednu výhradu. Píšeš: „Protože to, že je někdo pedofil ještě neznamená, že něco provedl. Statisticky je totiž známý fakt, že trestné činnosti na dětech se pedofilové dopouštějí v deseti procentech případů“. Snad souhlasím. Před tím však píšeš:

Nesouhlasím s nešťasnou formulací těchto vět:

Fotografii dalšího muže podezřelého z pedofilie… Interpol úspěšně zadržel osmapadesátiletého muže, kterého kvůli pedofilii hledal…

Co je na těchto větách nešťastné, za předpokladu že: Jsem „skrytý“ pedofil, v manželském stavu přes 30 let, dětem jsem nikdy neublížil a svou orientaci jsem celý život tajil. Obcování s manželkou je mi celou dobu protivné a v poslední době jsem tedy spíše gerontofil z povinnosti. Sexuologa jsem nikdy nenavštívil a vyrovnávám se se svou úchylkou sám. Sám, jako těch 90% stejně postižených.

Jak je možné, že jsem hledán policií a interpolem? Kde vzali dokonce mou fotografii. (A snad při činu). Nešťastné na tom je, že já čistý jako lilium jsem se nějak prolátnul a to co tvrdím o svém bezúhonném životě jsou kecy? Nezdá se mi být nešťastné hledat pedofila.

[11] ludek Pondělí 26. 05. 2008, 23.20

Milý Karle. Moc děkuji za tvůj komentář. Díky němu jsem snad už konečně pochopil proč to stále vypadá, že jsem na druhé straně a že se snad zastávám někoho kdo ubližuje dětem.

Svým článkem jsem nechtěl říci, že člověk na otázku by byl nevinný sice ho neznám, ale stejhně jako ty nepředpokládám, že by ho policie/Interpol hledala „pro nic za nic“.

Aby byl článek korektní musel by ty věty vypadat například takto:

Fotografii dalšího muže podezřelého z pohlavního zneužívání mladistvých… Interpol úspěšně zadržel osmapadesátiletého muže, kterého kvůli hledal kvůli trestné činnosti páchan na dětech (nebo kvůli pohlavnímu zneužívání sedmileté holčičky)…

Je už vidět ten rozdíl. Je to stejné jako by o úchylovi ukrývajícím se v parku a přepadávajícím osmaocené ženy bylo napsáno: „Policie hledá muže na fotografii pro jeho přílišnou sexuální aktivitu.“ nebo „…pro jeho nadměrnou heterosexualitu“. Tito lidé se hledají pro to co udělali a ne proto čím trpí.

[12] Milý Luďku. Karel Jemelka mejl Úterý 27. 05. 2008, 20.50

Už mi docvaklo, že oba de facto mluvíme o jednom a tomtéž. Oba však jinak. Dvolím si teď tedy formulovat pravděpodobnou shodu.

Pedofilie trestná není, není li naplněna skutkem. Pedofil nemůže být hledán pro úchylku ale pro skutek.

Jasně, poslední věta mého příspěvku měla znít:„Nezdá se mi být nešťastné hledat muže, důvodně podezřelého z trestného činu ...... V tomto kontextu je věta "policie hledá pedofila“ opravdu nesmyslem.

[13] Žasnu, Jarda Mrázek Úterý 27. 05. 2008, 21.02

tolik krásných mladých a moudrých mužů na jednom místě… Pánové, kéž by Vám Bůh to tlachání z huby do rukou vraziti ráčil… V článku jsou odkazy, které vedou na podrobnosti, méně žvanit, více klikat! :-) :-) :-)

[14] Vy mladí Eduard Nud Pondělí 21. 07. 2008, 16.49

a inteligentní pánové. Dostali jste otázku, jako barvu má slunce a nebo kolik je 1+1? No, nedivte se, jsem ouplně blbej, a proto jsem tady, tady se snáž vytratím. Jo, mimochodem, ti co diskutují odpovědně, ti alespoň mají ve všem jasno, ale vy ostatní jen nadáváte. Klidně byste hodili Romům dělobuch do bytu, kdyby to dělali všichni.

[15] Eduardovi Dolly Úterý 22. 07. 2008, 09.36

Ale klídek, Edo. Nakonec jsi i ty ten složitý test IQ zvládl…

PS: Bylo to na první, nebo až na druhý pokus? :))))

[16] Eduard Nud Čtvrtek 31. 07. 2008, 08.36

[15] Dolly: To už nevim. Ale ne proto, že by mi to nešlo.

[17] PC. Eduard Nud mejl Úterý 17. 03. 2009, 06.23

[2] ajelen: Nebo-li pac a pusu, brouku. Co děláš večer? Mám taky takové brýle a horské sluníčko, můžeme jít na adama a do bronzu. 8-)

[18] Eduard Nud mejl Úterý 17. 03. 2009, 06.25

[1] ludek: Máš moje sympatie. Říci otevřeně svůj názor na těchto stránkách je skutečné hrdinství.

[19] Pedofil z icq! Lucie mejl web Čtvrtek 16. 04. 2009, 12.02

Já si myslím že 1 pedofil na icq se skrývá pod jménem TeReZkA ! :-?

[20] Petr T. Čtvrtek 16. 04. 2009, 13.41

[18] Eduard Nud: Jo. Jsi fakt hrdina!

[21] Pseudopedofil Igor Pondělí 1. 06. 2009, 15.37

Mne sa pred časom stala veľmi nemilá vec. Sused ma krivo! obvinil, že obťažujem jeho 11 ročnú sestru. Jednoducho zákerne a podlo si to vymyslel a ďalej to šíril. Ľudia mi začali nadávať do úchylov, pedofilov… No proste som sa z toho psychicky zrútil a bol som hospitalizovaný na psychiatrii. Pochádzam z malého mesta a môžem povedať, že ten sused mi zničil život, však aj sami viete, čo si ľudia myslia o pedofiloch a môžem tiež povedať, že sa cítim byť ohrozený. Je smutné, že ľudia dajú na reči a nikoho akosi nezaujíma pravda a robia rýchle uzávery z toho čo počuli. Keď by som aj dal toho bastarda na políciu, ludia sa o tom nedozvedia. Cítim sa veľmi ponížený, keď ľudia žijú v omyle, nadávajú po mne a teraz si myslia, že aj na psychiatrii som bol kvôli tomu, že som pedofil.

[22] Eduard Nud mejl Neděle 9. 05. 2010, 07.44

Také jsem padl do podezření pro moje vystupování na internetu. Tuto pasáž nebudu s dovolením rozvádět. A přitom jsem v tom zcela nevinně. Připouštím, že jsem se nikdy netajil, že se mi nahé děti páčí, ale o nic víc, než nahé ženy a nazí muží. A pak. Líbí, ale nevzrušují. Když mi nahota chybí, dokážu o ní celé dny básnit, toužit a trpět, ale když se jí dostanu tváří k tvářičkám, jsem trochu rozčarován a zklamán. Jak to, že to se mnou nic nedělá? Jak to, že nemám alespoň taký volačo povznášející pocit?

Napsal Atllanka, vytisknout, přečteno 820x